پایان اکران عمومی "آدمکش" و "عصر روز دهم" :   جلسه شورای صنفی نمایش امروز ...



 

5 آبان یتیم خانه ایران اکران عمومی می شود , پایان نامه روابط عمومی در ا d , انجام پایان نامه

جلسه شورای صنفی نمایش امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه با حضور نمایندگان انجمن سینماداران ایران محمدرضا صابری، فرشید موتمنی، غلامرضا فرجی و رامین نصیری و نمایندگان تهیه کنندگان عبدالله علیخانی، علی سرتیپی، علی آشتیانی پور و احمدی و نماینده کانون کارگردانان محمد درمنش و نماینده اداره کل رزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای داریوش میرزایی تشکیل و موارد زیر مطرح یا تصویب شد:

رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای در خصوص برگزاری جشنواره فیلم های صنعتی در سینما فلسطین ( ۱۸ تا ۲۲ دی ماه ۸۹) مطرح شد.

رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای در خصوص شناور بودن بلیت سینما جی (صبح ها ۱۰,۰۰۰ و بعد از ظهرها ۲۰,۰۰۰ ریال) مشروط به هماهنگی لازم با دفاتر پخش فیلم مطرح شد.

نامه اداره امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتبط با اکران فیلم "کلانتری غیر انتفاعی" در گروه آزاد مطرح شد.

با توجه به پایین بودن کف فروش فیلم سینمایی "آدمکش"، این فیلم در گروه عصر جدید تعویض و با توجه به اینکه مقرر شده بود، سینما عصر جدید می تواند فیلمی دیگر را اکران نماید.

با توجه به پایین بودن کف فروش فیلم سینمایی "عصر روز دهم" این فیلم در گروه استقلال تعویض می شود. سینما استقلال به دلیل بازسازی تا جشنواره فجر تعطیل است همچنین فیلم "داماد خجالتی" بعد از ماه صفر اکران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم "فوتبالی ها" در جلسه شورای صنفی حاضر و مواردی را در خصوص اکران زودتر از موعد فیلم در گروه آزاد مطرح کرد.

در خصوص تدوین آیین نامه شورای صنفی نمایش سرگروه ها و گروه هنر و تجربه بحث و تبادل نظر شد.... / خبرگزارى مهر


ویدیو : پایان اکران عمومی "آدمکش" و "عصر روز دهم"