پایانی بر پخش برنامه قوی‌ترین مردان ایران : بر اساس این خبر و با توجه به قتل ...


بر اساس این خبر و با توجه به قتل روح‌الله داداشی قهرمان این مسابقه تلویزیونی در نزاعی در کرج مدیریت صدا و سیما تصمیم گرفته است پس از ۱۰ سال، تهیه و پخش برنامه قوی‌ترین مردان ایران را متوقف کند. تهیه و پخش برنامه تلویزیونی «قوی‌ترین مردان ایران» پس از ۱۰ سال متوقف می شود.رقابت‌های معروف به «قوی‌ترین مردان ایران» چند سالی است که همزمان با نوروز از شبکه سوم سیما نشان داده می‌شود که شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها، اقدام به جابجایی تخته‌سنگ‌ها و کپسول‌های سنگینی می‌کنند، کامیون‌هایی را با زورتن و بازو به جلو می‌کشند یا صفحه و کنده‌های حجیم درختان را از نقطه‌یی به نقطه دیگر می‌‌برند.در پشت صحنه این رقابت‌ها، بارها شاهد حوادث و ناهنجاری‌های مختلفی بوده‌ایم که عامل آنها برخی از این «مردان آهنین» بوده‌اند.

استفاده فراوان از داروهای غیرمجاز و قاچاق یا بزهکاری‌های گوناگون و نزاع‌های گروهی از جمله اتهام‌هایی است که برخی از منتقدان برنامه «قوی‌ترین مردان ایران» به آن وارد آورده‌اند.چندی پیش مجله ورزشی تماشاگر هم با اشاره به یک پرونده ویژه، نمونه‌هایی مستند از بزهکاری‌های تعدادی از این قوی‌پیکران مطرح کرده بود که در مورد جرایمی چون سرقت، کلاهبرداری، زورگیری و حتی سوءاستفاده جنسی و فریب دختران بوده است.

چند بار نزاع‌های خونین بین برخی قهرمانان این شرکت دسته‌جمعی با یکدیگر اتفاق افتاده که حادثه زمستان سال۸۳ از آن جمله‌ است. در این واقعه خونین که هنگام ضبط برنامه قوی‌ترین مردان برای نوروز ۸۴ پیش آمد، دو گروه از این افراد قوی‌هیکل با چاقو و قمه به جان هم افتادند و یکدیگر را مجروح کردند. عده‌یی از زخمی‌ها چنان مصدوم شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند و ماموران هم شرکت‌کنندگان در این نزاع را دستگیر کردند. مجریان این برنامه همه ساله در جریان برگزاری مسابقه تاکید دارند که شرکت‌کنندگان این رشته ورزشی هیچگاه از زور بازوی خود در مسائل غیراخلاقی استفاده نمی‌کنند.

بر اساس این خبر و با توجه به قتل روح‌الله داداشی قهرمان این مسابقه تلویزیونی در نزاعی در کرج مدیریت صدا و سیما تصمیم گرفته است پس از ۱۰ سال، تهیه و پخش برنامه قوی‌ترین مردان ایران را متوقف کند.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو : پایانی بر پخش برنامه قوی‌ترین مردان ایران