پاک کردن لکه‌ها با 7 روش جادویی : این‌بار ما نسخه‌هایی جادویی را به شما معرفی ...


این‌بار ما نسخه‌هایی جادویی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمامی لکه‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کنند.

مجله ایده آل: 
تک‌تک ما برای از بین بردن لکه‌ها و آثار برجای مانده روی لباس، دستمال‌ها و دیوارهای خانه روش‌های مختلفی را می‌شناسیم و بر اساس تجربه، آنها را بهترین شیوه‌ها برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها می‌دانیم. اما این‌بار ما نسخه‌هایی جادویی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمامی لکه‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کنند. 

کم کردن جادویی وزن , آموزش درست کردن مربع جادویی , کوتاه کردن لینک

فرمول جادویی برای لکه‌ها

دوسوم فنجان پودر یا مایع لباسشویی را با دوسوم فنجان آمونیاک و 3 قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین مخلوط و به آن 2 لیوان آب اضافه کنید و به خوبی هم بزنید و درون بطری افشانه‌دار بریزید. پس از تکان دادن ظرف از معجونی که خود تهیه کردید روی لکه مورد نظر اسپری کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه در این حالت بماند. بعد از چند دقیقه محل لکه را یک‌بار با آب و بار دیگر با کمک مواد شوینده بشویید تا ببینید چقدر آسان لکه‌ها را از روی لباستان فراری می‌دهد.

قفسه فر را برق بیندازید


قفسه‌ها را از فر یا مایکروفر خارج كرده و آنها را برای نیم ساعت درون آب‌جوش در وان حمام یا تشتی بزرگ خیس کنید. سپس نصف فنجان جوش‌شیرین را با نصف فنجان پودر یا مایع دستگاه ظرفشویی مخلوط کرده و به این ترکیب اضافه کنید.در آخرین مرحله با کمک یک ابر منسجم قفسه را خوب بشویید و در نهایت آن را آبکشی کنید. در این مرحله خواهید دید که قفسه‌ها مثل روز اولشان برق می‌زنند.

شیشه‌های خانه را محو کنید  


برای شست‌وشوی سطوح شیشه‌ای می‌توانید از مخلوط نمک و لیموترش با آب استفاده کنید. این ترکیب می‌تواند بهترین گزینه برای از بین بردن آلودگی‌ها و چربی‌ها از شیشه‌ها باشد. برای تهیه این ترکیب آب یک عدد لیموترش را با یك قاشق نمک مخلوط و به آن یك لیوان آب اضافه، سپس روی شیشه‌ها اسپری و با دستمال تمیز پاک کنید.

نسخه‌ای برای لکه‌های زیربغل لباس


 اگر لباسی دارید که زیربغل‌ آن به دلیل تعرق دچار لکه‌ شده، نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید این لکه را با شست‌وشویی ساده از بین ببرید. تنها کافی است لباس مورد نظر را در ترکیب نصف فنجان پودر یا مایع لباسشویی و یک فنجان پراکسیدهیدروژن و آب به مدت یك ساعت خیس کنید، پس از این مرحله به مخلوط ذکر شده 3 تا 4 قاشق جوش‌شیرین اضافه كرده و اجازه دهید لباستان به مدت چند دقیقه درون این مخلوط بماند و بعد آن را آبکشی کنید.

اگر ظرفشویی شما بد بو شده


اگر از دستگاه ظرفشویی در خانه استفاده می‌کنید حتما تا امروز متوجه شده‌اید که غالب ظرفشویی‌ها پس از چند نوبت شست‌وشوی ظرف‌ها بوی زهم غذا را به خود جذب می‌کند و همین مسئله موجب می‌شود که خوشبوکننده‌های متنوعی برای این دستگاه‌ها تولید شود. اگر شما هم دوست ندارید ظرف‌هایتان بوی خوشبوکننده‌ها را بگیرند، هر بار بعد از استفاده از ظرفشویی آن را با مخلوط یک فنجان سرکه سفید، یک لیتر آب و یك فنجان جوش‌شیرین بشویید یا برای این منظور از سیستم خودکار شست‌وشوی دستگاه استفاده کنید.

با چروک‌ها بجنگید


اگر لباسی دارید که بعد از شست‌وشو زیاد چروک می‌شود می‌توانید با تهیه فرمول ضدچروک خانگی برای همیشه از دست چروک‌ها راحت شوید. تنها کافی است به مقدار مساوی مایع نرم‌کننده لباس را با سرکه سفید و آب ترکیب کنید و آن را در ظرف افشانه‌دار ریخته و پس از شستن لباستان به میزان اندکی روی آن اسپری کنید تا خشک شود. این کار موجب می‌شود که چروک‌های لباس کمتر شود.

پاک کردن اکانت تلگرام , کم کردن حجم عکس , فارسی کردن اعداد در ورد

با لکه‌های فرش خداحافظی کنید


برای از بین بردن لکه‌هایی که روی فرش خانه‌تان ایجاد شده، می‌توانید از مخلوط برابر جوش‌شیرین با آب گرم استفاده کنید. این ترکیب را بر لکه‌ روی فرش اسپری کنید و روی آن یک حوله سفید تمیز بگذارید و یک اتوی داغ را روی حوله قرار دهید. پس از چند دقیقه خواهید دید که لکه‌ها بسیار کم‌رنگ شده یا از روی فرش ناپدید می‌شوند.


ویدیو : پاک کردن لکه‌ها با 7 روش جادویی