پاك كردن تاتو در آرایشگاه های زنانه خطرناك است !! :       آلرژی به رنگ های ...



 

 

آرایشگاه زنانه , دکوراسیون آرایشگاه زنانه , آرایشگاه زنانه شرق تهران

 

آلرژی به رنگ های تاتو در لب و به ویژه چشم از انواع آلرژی های خطرناك به شمار می رود و ابتلا به ایدز، هپاتیت و تب خال از بدترین عوارض این عمل است...

 

متخصص پوست و مو، پاك كردن "تاتو" (انواع خالكوبی) را در آرایشگاه های زنانه خطرناك دانست و به افرادی كه به هر دلیلی در چهره و بر روی بدن خود، این كار را انجام داده اند،‌ هشدار داد، تا خالكوبی های خود را در مراكز معتبر پاك كنند.

 

دكتر زهره نیكبخت در گفت و گو با ایرنا، افزود: این افراد بدون علم پزشكی و با استفاده از رنگ های سفید و اسید، رنگ پوست را سفید می كنند و لایه های رنگ تیره تاتو را به اعماق پوست هدایت می كنند.

 

نیكبخت، به رواج انواع و اقسام 'تاتو' در میان جوانان، زنان و مردان اشاره كرد و افزود: استفاده از رنگ های غیر استاندارد و غیر استریل، منجر به انواع آلرژی های زودرس و عفونت های باكتریال می شود.

 

این متخصص پوست و مو و جراحی لیزر، آلرژی به رنگ های تاتو در لب و به ویژه چشم را از انواع آلرژی های خطرناك عنوان كرد و یادآورشد، ابتلا به ایدز، هپاتیت و تب خال از بدترین عوارض این عمل به شمار می رود.

 

دكترنیكبخت گفت: بسیاری از افراد پس از انجام تاتو در محیط های غیر بهداشتی به دنبال راه های پاك كردن آن هستند كه این اشتباه خطرناك تر از اشتباه اول آنان است چرا كه در مكان های بی نام و نشان و غیر بهداشتی، رنگ تاتو را با رنگ سفید و یا اسید پاك می كنند.

 

وی گفت: مراكز مجهز علمی و متخصصان پوست و مو با استفاده از روش های استریل، بهداشتی و علمی می توانند بخش های آسیب دیده در 'تاتو' ترمیم كنند.

منبع:asriran


ویدیو : پاك كردن تاتو در آرایشگاه های زنانه خطرناك است !!