پاسخ کاپیتان تیم ملی به سرمربی کره : "در زمین بازی جوابشان را می‌دهیم" پاسخ ...



پرسش و پاسخ دینی حکمت طریف , پرسش و پاسخ , کاپیتان آمریکا

"در زمین بازی جوابشان را می‌دهیم"

پاسخ کاپیتان تیم ملی به سرمربی کره: حرفهای زشت او به خاطر ترس از ایران است

کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید صحبت‌های سرمربی کره به خاطر ترس او از تیم ملی ایران است.

جواد نکونام در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات عجیب سرمربی تیم ملی کره، گفت: ترسی که آنها از تیم ملی ایران دارند، مربوط به امروز و دیروز نیست. آنها زمانی که مرحوم سیروس قایقران به تیم ملی کره گل زد از تیم ملی می‌ترسند.

بعد از آن نوبت بازی معروف جام ملت‌های آسیا رسید که ایران با شش گل کره ای ها را شکست داد. بعد از آن نوبت بازی رفت ایران و کره رسید که توانستیم 10 نفره آنها را در تهران شکست دهیم.

وی افزود: من نه برای کره ای ها کری می خوانم و نه به آنها جواب می‌دهم. حرف او بسیار زشت بوده است. یک ورزشکار نباید این حرف‌ها را بزند، چه برسد به سرمربی یک تیم . او اگر ناراحت است، می‌تواند ناراحتی‌اش را بر سر بازیکنان کره خالی کند که این نتایج را رقم زدند. ما ایرانی ها طوری هستیم که اگر کسی به ما کینه و دشمنی داشته باشد، در زمین بازی جوابشان را می‌دهیم.

نکونام درباره پیروزی ایران برابر لبنان و قطر هم گفت: ما با 25 نفر قطر و لبنان را شکست دادیم. حمایت مردم و رسانه‌ها برای ما فراموش نشدنی است. ما می‌خواهیم پس از دو هفته‌ که مردم را خوشحال کردیم با برد برابر کره و صعود به جام جهانی کارمان را تکمیل کرده و مردم را شادمان کنیم. 

کره‌جنوبی مقابل ایران دست به عصا بازی می‌کند/ می‌توانیم پیروز شویم

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی می‌تواند کره‌جنوبی را در کشور خودش شکست بدهد، گفت: کره‌ای‌ها خودشان با یک تساوی به جام جهانی می‌روند و به همین خاطر مقابل ما محتاط و دست به عصا بازی خواهند کرد. با این حال اعتقاد دارم تیم ملی ایران می تواند برابر کره به پیروزی برسد و به طور مستقیم راهی جام‌جهانی شود.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با  مهر، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که تیم ملی بتواند لبنان را شکست بدهد ولی جدا از این پیروزی، بازی خوب و منطقی بازیکنان  مهمتر بود. اینکه تیم ملی نظم و انضباط تاکتیکی را تا آخر بازی حفظ کرد.

وی ادامه داد: اگر همین نظم را در بازی با کره جنوبی پیاده کنیم، می‌توانیم این تیم را هم شکست بدهیم. خوشبختانه کی‌روش هم به جایی رسیده است که از بازیکنان سرعتی در تیم ملی استفاده می‌کند و شتابزدگی و عجول بودن در کار ملی پوشان دیده نمی‌شود.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی باید برابر کره جنوبی هوشیار باشند، افزود: تیم کره جنوبی هم برای صعود به جام جهانی به یک امتیاز نیاز دارد.

به همین خاطر آنها هم محتاط و دست به عصا برابر ایران بازی خواهند کرد. اینکه کره‌ای‌ها نیاز مبرم به سه امتیاز بازی ندارند برای ایران شانس بزرگی است.

قاسمپور در پایان گفت: تیم ملی همیشه مقابل ژاپن و کره جنوبی خوب بازی کرده و این تیم‌ها را آزار داده است.

کره‌ای‌ها هرچند در سطح اول فوتبال آسیا هستند ولی مقابل ایران مشکل روحی و روانی دارند. با استفاده از این مسئله می‌توانیم در آخرین مسابقه هم پیروز شویم و با خیال راحت به جام جهانی برویم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی موفق شد لبنان را با نتیجه 4 بر صفر شکست بدهد. ایران در آخرین مسابقه خود در مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی هفته آینده در کره جنوبی به مصاف این تیم می‌رود.

ایسنا /مهر

 

 

 


ویدیو : پاسخ کاپیتان تیم ملی به سرمربی کره