پاسخ تند گواردیولا به کنایه سباستین کهل : سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در ...


سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در پاسخ به کنایه اخیر هافبک دورتموند پاسخ تندی به وی داد. خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها در پاسخ به کنایه اخیر هافبک دورتموند پاسخ تندی به وی داد.

پس از اینکه جدال 120 دقیقه‌ای تیم‌های بایرن‌مونیخ و بورسیا دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بایرن در ضربات پنالتی 2 بر صفر مغلوب زردپوشان وستفالن شد, سباستین کهل، هافبک 35 ساله دورتموند در کنایه به باواریایی‌ها که در این دیدار هر چهار پنالتی خود را هدر دادند، عنوان کرد که بهتر است بایرن‌مونیخی‌ها کمی پنالتی زدن تمرین کنند.

پپ گواردیولا هم در پاسخ به کنایه هافبک زردپوشان وستفالن در کنفرانس خبری روز گذشته (جمعه) گفت: توصیه من به سباستین کهل این است که اگر تیمت 37 امتیاز با تیم صدرنشین (بایرن‌مونیخ) فاصله دارد، بهتر است دهانت را ببندی! حالا زمان کافی برای تمرین کردن داریم چون قهرمانی‌مان در بوندس‌لیگا قطعی شده است.

وی افزود: وقتی که به دورتموند باختیم هیچ‌کس را مورد سرزنش قرار ندادم حتی با وجود اینکه این بار دو دلیل خوب برای گفتن حرف‌هایی داشتم. با این حال به یورگن کلوپ بابت رسیدن تیمش به فینال جام حذفی تبریک گفتم. به شخصه هیچ‌گاه کسی را مورد تمسخر قرار نمی‌دهم حتی زمانی که به پیروزی می‌رسیم.

شاگردان پپ گواردیولا که با 76 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا هستند و هفته گذشته قهرمانی زودهنگام خود را مسجل کردند از ساعت 21 امشب (شنبه) در هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا در خانه بایرلورکوزن به میدان می‌روند.


ویدیو : پاسخ تند گواردیولا به کنایه سباستین کهل