پاسخ به استفتائات به سبک هارون مونس! :  اخباربین الملل  -  پاسخ به استفتائات ...



 اخباربین الملل  -  پاسخ به استفتائات به سبک هارون مونس!

مونس همچنین در استفتائی دیگر رای دادن در انتخابات جمهوری اسلامی ایران را با هر عذر و بهانه ای حرام و از گناهان کبیره دانسته است!

روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد استرالیا متن یک استفتائیه از هارون مونس شهروند استرالیایی ایرانی تبار که ماه گذشته با انجام یک گروگانگیری تروریستی در شهر سیدنی جامعه استرالیا را در شوک فرو برد و در نهایت در درگیری با پلیس به همراه 3 گروگان کشته شد، منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران در این سند هارون مونس که نام اصلی او "حسن منطقی بروجردی" است، در پاسخ به سوال دختری 22 ساله درباره ضرورت سر کردن روسری به عنوان  یک زن مسلمان شهروند استرالیا ، می گوید حدود حجاب بستگی به عرف دارد و اگر در جامعه ای بدون روسری بودن به معنای بی حجاب بودن نباشد، حتی بدون سر کردن روسری نیز با حجاب محسوب می شود.

پرسش و پاسخ دینی حکمت طریف , پرسش و پاسخ , پاسخ به سوالات شرعی


او همچنین در پاسخ به استفتای مردی که می گوید زنش بدون اجازه و رضایت او به اماکنی می رود که او دوست ندارد، می گوید زن برای خروج از منزل نیازی به کسب اجازه از شوهر ندارد.

مونس همچنین در استفتائی دیگر رای دادن در انتخابات جمهوری اسلامی ایران را با هر عذر و بهانه ای حرام و از گناهان کبیره دانسته است!
 

هارون , پاسخ به پرسش مهر رییس جمهور , پرسش و پاسخ مسایل زناشویی


ماه گذشته هارون مونس اقدام به یک گروگانگیری در مرکز سیدنی استرالیا کرد که با حمله پلیس و کشته شدن 3 نفر شامل گروگانگیر و 2 گروگان به پایان رسید.

 

 اخبار بین الملل -  عصر  ایران


ویدیو : پاسخ به استفتائات به سبک هارون مونس!