پاریس گردی به سبک عشاق : شکی نیست که پاریس از رمانتیک ترین شهرهای دنیاست. اما ...


شکی نیست که پاریس از رمانتیک ترین شهرهای دنیاست. اما جذاب ترین، فریبنده ترین و عاشقانه ترین مکان های این «شهر نور» کدام است؟      

پادشا- ترجمه از ساره محمدی: شکی نیست که پاریس از رمانتیک ترین شهرهای دنیاست. اما جذاب ترین، فریبنده ترین و عاشقانه ترین مکان های این «شهر نور» کدام است؟  

ایل سن لویی (Île Saint-Louis)

این جزیره در میان رودخانه «سِن»، از رومانتیک ترین مکان ها برای گردش و پرسه زدن است. پل «سن لویس» «ایل دولاسیته» را به «ایل سن لویی» متصل می کند و منظره شگفت انگیزی از رودخانه را نمایان می کند. می توانید ساعت ها در اینجا قدم بزنید، کلیسای باشکوه «نوتردام» و قدم زدن دیگران را تماشا کنید و بهیچ وجه خسته نشوید! کلیسای «نوتردام» در چراغانی های شب بسیار نورانی و دیدنی است.

پاریس , طبیعت گردی , عشاق

میدان Place des Vosges

بعد از نوشیدن هات چاکلت فرانسوی در شیرینی فروشی Carette در اطراف «قدیمی ترین میدان پاریس» پرسه بزنید و اگر شانس با شما یار باشد و یکی از آن نوازندگان چنگ و یا خواننده های اپرا در آن حوالی در حال اجرای قطعه موسیقی عاشقانه باشد بسیار سرگرم شده و از این لحظات رومانتیک حقیقتا لذت خواهید برد.   

وب گردی , تهران گردی , ایران گردی

میدان تروکادورو (Trocadéro)

بعد از تماشای قدیمی ترین میدان پاریس، به سمت برج ایفل بروید. در طول مسیر بر یکی از نیمکت های میدان تروکادو و به تماشای برج ایفل بنشینید. صرفنظر از شلوغی، این یکی از باشکوه ترین و بیاد ماندنی ترین لحظات عمرتان خواهد بود. 

کافه گردی , لینک گردی , پاریس هیلتون

تفرجگاه Promenade Plantée

در سکوت و آرامش تفرجگاه مرتفع  Promenade Plantée محو شوید. بهترین زمان برای تماشای این تفریگاه فصل بهار یا تابستان و در وقت شکفتن گل هاست. اما پاییز و زمستان آن هم حقیقتا دیدنی است.

نمایشگاه خودرو پاریس , پارک عشاق , رزرو هتل پاریس

پل الکساندر سوم (Pont Alexandre III)

این پل زیبا بدون شک یکی از زیباترین دیدنی ها و رومانتیک ترین مکان های پاریس به شمار می رود و در بسیاری از فیلم ها به نمایش در آمده است. در سویی از آن برج ایفل و کاخ گرند، و در سوی دیگر هتل مشهور «لز اینولیدس» به چشم می خورد.

عکس امام حسین موزه لوور پاریس , جاذبه های گردشگری پاریس , وب گردی پرداد

تپه مون مارتر ( Montmartre )

تپه مون مارتر در قسمت شمالی پاریس، یکی از بهترین مکان های این شهر برای قرار عاشقانه شماست. به بالاترین پله های کلیسای «سکره کر» بروید و منظره بی نظیر شهر را تماشا کنید.

دیدنی های پاریس , رستوران گردی , پاریس فرانسه

پل Pont Neuf

شاید آوازه پل عابر « Pont des Arts » (قفل عشق) را به عنوان یک مقصد عاشقانه بیشتر شنیده باشید. اما پل Pont Neuf (از قدیمی ترین پل های پاریس) به همان اندازه زیبا، دیدنی و البته بدون شلوغی و توریست است! در مسیر این پل نیز نمادهای مشهور این شهر رومانتیک را تماشا خواهید کرد. اگر در تابستان به آنجا می روید سبد پیک نیک تان فراموش نشود زیرا اینجا یکی از مشهورترین نقاط پیک نیکی پاریس است.   

طبیعت گردی اطراف تهران , برج ایفل پاریس , جاهای دیدنی پاریس

پارک des Buttes Chaumonts

با قدم زدن در چمن ها پارک شمالی des Buttes Chaumonts و تماشای گل های نرگس، ناگهان صحنه غیر منتظره ای در مقابل تان ظاهر می شود: یک غار و آبشاری رومانتیک که به شما این حس را می دهد که هر لحظه ممکن است «آفرودیت» یا «الهه عشق» در مقابل چشمانتان تان ظهور کند!

هفته مد پاریس , هتل پاریس , طبیعت گردی ایران

برج مونت پارناس (Montparnasse Tower)

برج های تجاری و اداری معمولا مکان های رومانتیکی محسوب نمی شوند، اما اگر به طبقه 68 ام این برج بروید، دیگر بهیچ وجه فضای اداری و تجاری را حس نخواهید کرد و تنها محو تماشای چشم انداز پانورامایی شهر پاریس، و فضایی کاملا رومانتیک خواهید شد. 

پرواز تهران پاریس , مکان های دیدنی پاریس , موزه لوور پاریس


ویدیو : پاریس گردی به سبک عشاق