پارک آبی زیبا در تایلند + تصاویر : پارک آبی کارتون نت ورک آمازون واقع در منطقه ...



تصاویر زیبا , تصاویر زیبا با متن های آموزنده , تصاویر زیبا با متن

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون واقع در منطقه ی Sattahip

 

همانطوری که همه ی ما می دانیم لذت بازی کردن و تفریح در سفرهای خارجی، چیزیست که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. یکی از تفریحات مورد علاقه ی گردشگران در شهر های ساحلی و مخصوصا استوایی، رفتن به پارک آبی شهر مورد نظر می باشد.

 قصد داریم تا یک پارک آبی زیبا که به تازگی در تایلند افتتاح شده است را به شما دوستان معرفی نماید. پارک آبی کارتون نت ورک آمازون واقع در منطقه ی Sattahip!

Sattahip کجاست؟
ساتاهیپ نام بخش کوچکی در نزدیکی پاتایای تایلند می باشد. این منطقه جمعیتی در حدود 157000 نفر را در خود جای داده است. فاصله این منطقه با پاتایا در حدود نیم ساعت می باشد. و با طی مدت زمان نیم ساعتی می توانید به این پارک آبی رسید.

پارک آبی Cartoon Network Amazone
پارک آبی کارتون نت ورک، اولین مجموعه ی آبی از سری زیرمجموعه های کانال مخصوص و مشهور Cartoon Network می باشد. هدف از ساخت این مجموعه ی چند منظوره ی آبی نیز مشخص است. شبکه ی کارتونی کارتون نت ورک تمامی تلاش خود را در این پارک آبی به کار بسته تا بتواند کاراکتر ها، و شخصیت های کارتونی و صحنه های نمایشی خود را در این پارک چن منظوره به واقعیت تبدیل کند.

این پارک آبی در جولای سال 2014 افتتاح شده است. و دارای قسمت های مختلفی مانند Ben 10، Adventure Time، The Amazing World of Gumball می باشد. این پارک علاوه بر رستوران ها و مغازه ها و امکانات رفاهی به 6 قسمت مجزا تقسیم شده است.

تصاویر خانه های زیبا , تصاویر سه بعدی زیبا , تصاویر زیبا با جملات

پارک آبی در تایلند

  تصاویر جملات زیبا در مورد امام رضا , تصاویر زیبا برای شب یلدا , تصاویر زیبا از سلول انسان

جاذبه های گردشگری تایلند

   تصاویر با نوشته های زیبا , تصاویر زیبا از شفق شمالی آلاسکا , تصاویر زیبا ویژه تبلیغات محصولات آرایشی بهداشتی

پارک آبی Cartoon Network Amazone در تایلند

    تصاویر با کیفیت و زیبا از ارمنستان , عکس نوشته های مناجات با خدا تصاویر فوق العاده زیبا و معنوی , تصاویر زیبا از بنای تاریخی کولوسیوم در رم ایتالیا

مکانهای تفریحی تایلند

    تصاویر زیبا از کشور سوییس , تصاویر زیبا از رحلت پیامبر و امام , تبریک های شب یلدا با تصاویر زیبا

 

 منبع: 118safar.com


ویدیو : پارک آبی زیبا در تایلند + تصاویر