پاركی برای خوش خوراک ها : در حاشیه بزرگراه كردستان پر رفت و آمد و میدان ونك ...


در حاشیه بزرگراه كردستان پر رفت و آمد و میدان ونك همیشه بیدار، مجتمع مسكونی 35 ساله پارك پرنس در خیابان شیراز شمالی جا خوش كرده و با وجود اینكه سن و سالی از آن می‌گذرد هنوز هم محیطی برای جوانان و طرفداران كافه‌نشینی محسوب می‌شود. وب سایت همشهری شش و هفت - سبا اخوان: در حاشیه بزرگراه كردستان پر رفت و آمد و میدان ونك همیشه بیدار، مجتمع مسكونی 35 ساله پارك پرنس در خیابان شیراز شمالی جا خوش كرده و با وجود اینكه سن و سالی از آن می‌گذرد هنوز هم محیطی برای جوانان و طرفداران كافه‌نشینی محسوب می‌شود.

فضای ساكت مسكونی پارك پرنس جان می‌دهد برای كسانی كه در شلوغی میدان ونك و حوالی آن دنبال جایی هستند برای چند ساعت آرام گرفتن و لب زدن به چای و قهوه‌شان. وجود رستوران‌ها و كافه‌های متعدد در محوطه این مجتمع، پارك پرنس را به یكی از پاتوق‌های خوش‌نشین شهر تبدیل كرده كه در سال‌های اخیر طرفداران آن بیشتر و بیشتر هم شده است.

خوراک مه برای مو مفید است , خوراک برای افزایش کم خونی , بهترین خوراک برای دوران بارداری

برای رسیدن به مجتمع مسكونی پارك پرنس و رستوران‌های اطرافش باید، از میدان ونك وارد خیابان شیخ‌بهایی شوید و خیابان شیراز شمالی را تا کوچه زاینده‌رود غربی بالا رفته و پس از آن از ورودی مجمتع مسکونی پارک پرنس به حیاط شرقی آن بروید.

كاسه‌های گرم برای روزهای سرد

اگر از ورودی شمالی مجتمع قدم به پارك پرنس بگذارید كافه رستوران «كاسه» اولین جایی است كه نظر شما را به خود جلب می‌كند. این رستوران با نمایی آجری و دكوراسیونی چوبی جایی مناسب و صمیمی برای وقت‌گذاری خانواده‌هاست.

كاسه‌های متعدد و رنگارنگ كه به دیوارهای رستوران آویخته شده‌اند در پس‌زمینه سبز رنگ دیوارها بیشتر به هویت این رستوران و جا افتادن نامش در ذهن تان كمك می‌كنند.

از ویژگی‌های بارز رستوران می‌توان به منوی مفصل،تعداد زیاد صندلی‌ها، فضای خانوادگی و غذاهایی با حجم زیاد و کیفیت بالا اشاره كرد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و آسیایی و كباب‌ها را سفارش دهید كه به راحتی می‌توانند شكم آنهایی ر ا كه خوش‌اشتها هستند پر كنند.

اگر گذرتان به رستوران كاسه خورد، كباب دنده و كباب اسكندر آن را از دست ندهید. همچنین اگر آنقدر هم دنبال غذاهای مفصل نیستید می توانید با یك فنجان چای یا یك لیوان آب میوه و نوشیدنی موهیتو وقت خود را در این مكان بگذرانید.

با عطر باغ‌های شمال

غذای خطه شمال ایران همیشه طرفداران زیادی دارد و می‌تواند انتخاب اول بسیاری از ما ایرانی‌ها باشد. در پارك پرنس برای این دسته افراد خوش‌خوراكی هم كه به دنبال غذای شمالی هستند گزینه‌ای وجود دارد.

رستوران «گیلك» كه در شمال غربی حیاط مركزی پارك پرنس جا خوش كرده است همان رستورانی است كه به دنبالش می‌گردید.

گرچه گیلک معروف ترین رستوران شمالی تهران است اماحس و حال خاصی كه این رستوران به شما می‌دهد منحصر به فرد است.

دلیلش هم وجود غذاهای گیلكی و سنتی در منوی آن است.

محیط رستوران چندان بزرگ نیست و برای همین بهتر است از قبل - مخصوصا در روزهای آخر هفته - به فكر رزرو كردن جا برای خود باشید.

بهرتین خوراک برای دوران بارداری , تهیه خوراک لوبیا برای 500نفر , دانلود تلگرام برای کامپیوتر

محل خاص با غذای متفاوت رستوران گیلك تجربه جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد كه شاید در دیگر رستوران‌های مشابه كمتر برایتان پیش بیاید.

همچنین گلیك به واسطه محل دنج ومناسبش جای مناسبی برای میزبانی كردن از  میهمان خارجی یا میهمان ویژه است.

همان كافه همیشگی و آشنا

کافه ویونای پارك پرنس كه در راهروی جنوبی این مجتمع واقع شده است یكی دیگر از مجموعه‌های کافه‌های زنجیره‌ای و شناخته شده این پارك است. محیط اصلی كافه چندان بزرگ نیست و در موجوع ۱۵-۱۰ میز در آن جای گرفته  اما روی هم رفته محیط دنج و آشنایی دارد.مانند بیشتر كافه‌های شهر كافه وینونا نیز نوری ملایم و موسیقی گوش‌نواز و اینترنت پرسرعت دارد.

در همان بدو ورد به كافه متوجه می‌شوید كه كافه ویونا می‌تواند جایی برای گذراندن ساعات ابتدایی روز و خوردن صبحانه باشد. صبحانه انگلیسی و املت‌های فرانسوی متنوع آن یك انتخاب ایده‌آل برای وعده غذایی سبك صبحانه‌خواهد بود.

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز

خصوصیتی که ویونا را از دیگر کافه‌ها جدا می‌کند تنوع انتخاب در منوی آن است. نوشیدنی‌ها و کیک‌های متنوع بخش اصلی این منو را تشكیل می‌دهند، همچنین می‌توانید قهوه مصرفی برای خانه خود را هم از همین رستوران تهیه كنید.اگر به دنبال یك گزینه دوست‌داشتنی هستید كه گذشتن از آن كار راحتی نباشد می‌توانید میلک شیک‌ها به خصوص میلک شیک بادام زمینی آن را امتحان كنید.

به سرزمین پاستاها خوش‌آمدید

وقتی صحبت از رستوران گردی می‌شود بعید است كه پای رستوران‌های ایتالیایی  و غذاهای متنوع‌شان به میان نیاید.  در دل مجتمع پاك‌پرنس هم رستورانی ایتالیایی به نام «پارلا» قرار دارد كه نیاز شما را برای صرف‌غذاهای ایتالیایی برطرف می‌كند.

تلگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای کامپیوتر , تلگرام برای ویندوز

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را در محیطی خاص تجربه كنید و از انواع پاستا‌های رنگارنگ كه شاید تا به حال نام‌آنها را هم نشنیده باشید بچشید. از غذاهای پر طرفدار پارلا می توان به پیش‌غذای« بروسکتا»- كه برای شروع گزینه‌ای عالی است- اشاره كرد. از سالاد میکس و سوپ سرآشپز هم نباید به راحتی بگذرید.

جمع آسیای شرقی اینجا جمع است!

اگر دوست دارید غذاهای متفاوت و عجیب كشورهای شرق آسیا را امتحان كنید حتما سری به رستوران «خانه آسیایی» بزنید.  با ورود به خانه آسیایی اولین چیزی كه نظر شما را به خود جلب می‌كند میز منحصر به فرد یك سره این رستوران است.

به طوری كه تمام مشتریان این رستوران پشت یك میز مشترك اما عریض و طویل می‌نشینند. در مركزمیز هم یك سوشی مفصل و اشتهابرانگیز قرار دارد.

طراحی داخلی سیاه و قرمز آن در كنار مجسمه‌های چینی شما را برای ورود به این مكان وسوسه می‌كند.  منوی این رستوران پر است از انتخاب‌های متنوع كه حتما انتخاب را برای‌تان سخت می‌كند.

دانلود بازی برای کامپیوتر , قصه های کودکانه برای خواب , دانلود زاپیا برای کامپیوتر

از میان غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی و كره‌ای می‌توانید غذای مورد علاقه خود را انتخاب كنید. یك ضرب المثل معروف آسیایی است که می گوید:« هر کس غذایی جدید را امتحان کند سه روز به زندگی اش اضافه می شود.»  با این حساب در این رستوران به راحتی می‌توانید بالای صد سال به عمرتان اضافه كنید.

نكته جذاب دیگر این است كه در بیشتر ساعت‌های كاری این رستوران با توریست‌های آسیای شرقی مواجه می‌شوید كه برای صرف غذای كشورشان به این مكان سرمی‌زنند كه همین می‌تواند مهر تاییدی بر كیفیت غذاهای خانه آسیایی باشد.

قهوه بازهای شهر به گوش

یكی از معروف‌ترین كافه‌های زنجیره‌ای تهران كه به واسطه كیفیت قهوه‌هایش اسم در كرده كافه «رئیس» است.

کافه رستوران رئیس پارك‌پرنس  یکی از اعضای همین خانواده است كه فضای مناسبی را برای گذراندن زمان در کنار دوستان و یا خلوت كردن با خود فراهم کرده  است.

موبوگرام برای ویندوز , دانلود shareit برای pc , تلگرام فارسی برای کامپیوتر

فضای مدرن كافی شاپ در کنار پذیرایی از مشتریان با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیرینی و دسر و همچنین انوع پیتزا و ساندویچ این كافه را از یك مكان معمولی متمایز كرده است.

شاید یكی از ایرادهای اصلی كافه رئیس محیط كوچك و تعداد اندك میزهای آن باشد كه مشتریان را برای نشستن طولانی مدت  معذب می‌كند. با این حال برخورد خوب پرسنل باعث می شود كه این حس به سرعت از بین برود.


ویدیو : پاركی برای خوش خوراک ها