پارسا پیروز فر ؛ یك چهره كلاسیــك : مسئله زیبایی یك مجموعه‌ای از تعادل، تناسب، ...


مسئله زیبایی یك مجموعه‌ای از تعادل، تناسب، هارمونی و هماهنگی است. اگر چهره‌ای حتی یكی از این موارد را داشته باشد، چهره‌ای زیبا به حساب می‌آید.

طراحی چهره پارسا پیروز فر , پارسا پیروز فر , پارسا پیروز

 پادشا:  مسئله زیبایی یك مجموعه‌ای از تعادل، تناسب، هارمونی و هماهنگی است. اگر چهره‌ای حتی یكی از این موارد را داشته باشد، چهره‌ای زیبا به حساب می‌آید. چهره پارسا پیروزفر از نظر زیبایی و معیارهای مقایسه كه مجسمه ونوس است، چهره زیبایی به حساب می‌آید. مجسمه ونوس معیار زیبایی است و جراحان پلاستیك و گریمورها همواره براساس آن روی زیبایی افراد كار می‌كنند. بر این اساس اندازه پیشانی، بینی و چانه باید درتناسب‌ كامل باشد. همانطوركه گفته شد، در گریم هم برای زیباسازی صورت، سعی می‌شود تا چهره را به‌صورت ونوس نزدیك كنند.



  1. موهایش زیتونی و مایل به طلایی است كه در كشور ما زیبا به حساب می‌آید.

  2. پوست صورت نیز به‌خصوص درباره بازیگرها نكته بسیار مهمی است چون نور و گریم روی پوست‌های سالم تاثیر مثبتی خواهند داشت.

  3. پیروزفر همچنین بینی نرمالی دارد.

  4. چهره پارسا پیروزفر از نظر دسته‌بندی چهره‌ها یك چهره كلاسیك به حساب می‌آید. بعضی چهره‌ها هستند كه در بره‌های از زمان زیبا به حساب می‌آیند اما چهره‌های كلاسیك، در هر دوره‌ای مورد پسند هستند. به همین خاطر است كه چهره پارسا پیروزفر مثلا در دهه 60 هم جواب می‌دهد یا حتی در دوره‌های قبل‌تر.

  5. چهره پارسا پیروزفر تناسب دارد. البته زیبایی می‌تواند خیلی سلیقه‌ای و مبتنی بر فرهنگ هر جامعه باشد اما یكی از دلایلی كه چهره پارسا پیروزفر را زیبا نشان می‌دهد، استانداردهایی است كه در فرهنگ ما برای زیبایی وجود دارد. در ایران چشم رنگی یكی از معیارهای زیبایی به حساب می‌آید و این یكی از دلایل زیبایی این بازیگر است. البته همیشه تناسب چهره دال بر زیبایی نیست. برخی از بازیگران هستند كه شاید بینی بزرگ یا چشمان ریزی دارند یا تك‌تك اعضای صورت‌شان زیبا نیست اما آنی دارند كه باعث زیبایی‌شان می‌شود.

  6. چهره پارسا پیروزفر به‌گونه‌ای است كه از تناسب لازم برای زیبایی برخوردار است. مثلا در عرف زیبایی چهره؛ لب بالا باید باریك‌تر از لب پایین باشد اما در مورد پیروزفر این موضوع برعكس است و ایشان لب بالای‌شان پهن‌تر است اما چون در هارمونی با دیگر اعضای چهره‌اش است باعث زیبایی شده است.


ویدیو : پارسا پیروز فر ؛ یك چهره كلاسیــك