پارتی های شبانه کار دست برلوسکنی داد : حکم دادگاه رسیدگی به اتهامات اخلاقی ...


حکم دادگاه رسیدگی به اتهامات اخلاقی "سیلویو برلوسکنی" نخست وزیر اسبق ایتالیا حکم نهایی خود را صادر کرد. شب گذشته دادگاهی در میلان برلوسکنی 76 ساله را به جرم داشتن رابطه غیرقانونی با یک مدل مراکشی به 7 سال زندان و محکومیت همیشگی از سمت های سیاسی محکوم کرد. خبرگزاری مهر:  حکم دادگاه رسیدگی به اتهامات اخلاقی "سیلویو برلوسکنی" نخست وزیر اسبق ایتالیا حکم نهایی خود را صادر کرد. شب گذشته دادگاهی در میلان برلوسکنی 76 ساله را به جرم داشتن رابطه غیرقانونی با یک مدل مراکشی به 7 سال زندان و محکومیت همیشگی از سمت های سیاسی محکوم کرد.

بر این اساس "کریمه المحروق" معروف به روبی یکی از دهها زن جوانی است که در پارتی های شبانه نخست وزیر اسبق ایتالیا حضور داشته است. دادگاه میلان همچنین 33 شاهدی را که اظهاراتی خلاف واقع در دفاع از برلوسکنی در دادگاه بیان کرده بودند، تحت پیگرد قرار داد. در بین این افراد 4 نماینده مجلس از ائتلاف راست میانه و "برونو آرچی" معاون وزیر خارجه ایتالیا دیده می شوند.

بنا بر تصمیم قضات دادگاه میلان اموال روبی نیز که پس از رابطه با برلوسکنی به دست آورده است، مصادره می شود. این در حالی است که روز پنج شنبه هفته آینده نیز دادگاهی در ناپل برای رسیدگی به پرونده فساد مالی برلوسکنی تشکیل خواهد شد.


ویدیو : پارتی های شبانه کار دست برلوسکنی داد