پارتی بازی کفاشیان برای غیبت خاکپور در کلاس مربیگری : اقبالی مدرس این کلاس ...



انواع بازی مربیگری فوتبال برای اندروید , دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر

اقبالی مدرس این کلاس در بین مربیان اعلام کرده خاکپور با توجه به ادامه غیبت در کلاس ها احتمالاً نخواهد توانست مدرک این دوره را بگیرد . سرمربی تیم امید برای نشستن روی نیمکت در انتخابی المپیک به این مدرک نیاز دارد

سرمربی تیم امید به دلیل ادامه غیبت در کلاس های مدرک A مربیگری از دریافت مدرک این دوره بازخواهد ماند.

محمد خاکپور که در جلسات اولیه این کلاس شرکت کرده بود، از ادامه حضور در بین مربیان خودداری کرد و به یک سفر خارجی رفت. روز گذشته مسعود اقبالی مدرس این کلاس در بین مربیان اعلام کرده است خاکپور با توجه به ادامه غیبت در کلاس ها احتمالاً نخواهد توانست مدرک این دوره را بگیرد . این در حالی است که سرمربی تیم امید ایران برای نشستن روی نیمکت در مسابقات نهایی انتخابی المپیک به این مدرک نیاز دارد چراکه مدرک آمریکایی وی از سوی کنفدراسیون آسیا ارزش به مراتب پایین تری دارد.

به گزارش ورزش 3، مدیر رسانه ای تیم امید در این باره می گوید: «آقای خاکپور با هماهنگی آقای کفاشیان از کلاس مرخصی گرفته و برای رفع یک مشکل کاری به آمریکا رفتند و تا 4-5  روز دیگر برمی‌گردند و مشکلی هم نیست!» به گفته علیپور خاکپور حتی در یک آزمون عملی این کلاس هم شرکت کرده است و مشکلی با حضور در این دوره ندارد. اگر این موضوع صحت داشته باشد باید منتظر اعتراض سایر مربیانی که مرتب در کلاس ها شرکت کردند باشیم چراکه یک پارتی بازی محسوس و واضح برای خاکپور خواهد بود.

مرتضی محصص، رئیس کمیته آموزش هم در این باره به ما گفت: من از این مسئله اطلاعی ندارم و باید از خود آقای اقبالی سوال شود.
 
اخبار ورزشی - ورزش 3


ویدیو : پارتی بازی کفاشیان برای غیبت خاکپور در کلاس مربیگری