پادشاهی که 13 همسر داشت! : مسواتی سوم پادشاه سوازیلند با ‌4/107 میلیون پوند ...


مسواتی سوم پادشاه سوازیلند با ‌4/107 میلیون پوند ثروت و 13 همسر است. خبرگزاری مهر: تجملاتی ترین خانواده های سلطنتی در دنیا عمدتا در کشورهایی هستند که مردمان آن در فقر و گرسنگی و بیکاری زندگی دست و پا می زنند.

خبرگزاری شینهوا در گزارشی مصور به تجملاتی ترین شاهزاده ها و شاهان و افراد خانواده های سلطنتی در دنیا اشاره کرده است.

     خودکشی عاقبت مردی که دو همسر داشت , بهترین همسر , همسر یابی                   

شاهزاده "هری" از اعضای برجسته خاندان سلطنتی در انگلستان است. وی علاوه بر زندگی پر زرق و برق دست به اقداماتی نیز می زند که اعتبار این کشور را در کل و خانواده سلطنتی بریتانیا را بطور اخص تهدید می کند.  یکی از آخرین شاهکارهای این شاهزاده انگلیسی است بازی بیلیارد با یک زن درحالی که هر دو کاملا برهنه و مست بودند، است. اتفاقس که هفته گذشته عکس و خبر یک تمام رسانه های انگلیسی بود.

همسر ترامپ , همسر مهران مدیری , همسر

 شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات از دیگر افراد وابسته به خاندان سلطنتی است که زندگی بسیار مجللی دارد. وی فرزند زاید بن سلطان آل نهیان می باشد که در سال ۲۰۰۴ و پس از درگذشت پدرش رئیس امارات و امیر ابوظبی شد. وی با بیش از 25 میلیون دلار ثروت یکی از ثروتمند ترین پادشاهان جهان است.

    سایت همسر یابی , همسر مهناز افشار , همسر بهداد سلیمی           
   
امیر عبدالله پادشاه عربستان. وی یکی از فرزندان بن عبدالعزیز بنیانگذار عربستان است که پس از مرگ برادرش فهد بعنوان ششمین پادشاه عربستان به قدرت رسید. وی در یکی از گرانترین کاخ های جهان اقامت دارد و افراد وابسته به وی نیز از گرانترین امکانات و تجملی ترین زندگی بهره می برند.
                  
همسر مهران غفوریان , همسر سام درخشانی , همسر ترانه علیدوستی

 بئاتریس ویلهلمینا آرمگارد ملکه هلند است. وی دارای جواهرات بسیار گرانقیمت است که به علت سابقه استعماری هلند در آفریقا از این قاره اورده شده است. وی ‌161 میلیون پوند ثروت دارد.

همسر حمید گودرزی , همسر رضا صادقی , خیانت همسر     

سلطان قابوس پادشاه عمان. سلطان نشین عمان کشوری پادشاهی است در شرق شبه جزیره عربستان. از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان محدود است.از جنوب با یمن همسایه است و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی. سلطان قابوس یکی از پادشاهن سرمایه دار در جهان است و زندگی تجملاتی را برای خود پیشه کرده است. قابوس قریب به یک هزار و 600 میلین پوند سرمایه دارد

           همسر شاهرخ استخری , همسر دونالد ترامپ , همسر بهنوش بختیاری
      
شیخ صباح احمد الجابر الصباح امیر کویت. وی در سال 2006 جایگزین پدر خود در حکومت بر این کشور شد

همسر معصومه ابتکار , همسر رضا کیانیان , همسر لادن مستوفی

بهومیبول آدولیادج  پادشاه تایلند.  پادشاه ‌84 ساله ای که 66 سال است در راس قدرت در این کشور قرار دارد، ثروتمند‌ترین پادشاه جهان لقب گرفته است.

    خوردن شیر همسر , همسر رضا رویگری , شایلی همسر بنیامین  

مسواتی سوم پادشاه سوازیلند با ‌4/107 میلیون پوند ثروت و 13 همسر است. تقریبا همه کشور را هم جزو سرمایه خود می داند. قریب به نیمی از جمعیت یک میلیون 141 هزار نفری آن آلوده به ویروس ایدز هستند.  60 درصد از مردم این کشور با کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند.    


ویدیو : پادشاهی که 13 همسر داشت!