وینگادا: بازی را از طریق تلویزیون می بینم! : نلو وینگادا که به عنوان میهمان ...


نلو وینگادا که به عنوان میهمان در کنار تیم ملی حضور یافته از آشنایی اش با کی روش و وضعیت تیم ملی میگوید. سایت فدراسیون فوتبال: نلو وینگادا که به عنوان میهمان در کنار تیم ملی حضور یافته از آشنایی اش با کی روش و وضعیت تیم ملی میگوید.

نلو وینگادا مربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی و سه دیدار پیش روی آن توضیحاتی ارائه کرد.

وینگادا در ابتدا از آشنایی اش با کی روش گفت: ما از سی و پنج سال پیش یکدیگر را می شناسیم و از زمان دانشگاه با هم کار می کردیم و و به مدت ده سال در تیم ملی پرتغال باهم بودیم و در حال حاضر دوست نیستیم و مانند برادر هم هستیم.

حضور در تیم ملی ناگهانی صحبت با کی روش

وی در خصوص دلیل حضورش در کادر فنی ایران گفت: من برای کاری که داشتم برنامه ای برای حضور در دبی داشتم و به کی روش گفتم که می خواهم کمپ شما را از نزدیک ببینم و بعد از صحبت کردن با کی روش، وی از برگزاری اردوی تیم ملی در امارات خبر داد و قرار گذاشتیم تا من هم در این زمان به اینجا بیایم تا روزهای خوش گذشته و حضور در جام جهانی را در کنار وی تکرار کنیم و علاوه بر تکرار آن روزهای خوب ، روزهای خوش دیگری را نیز رقم بزنیم و با گرفتن یک نتیجه خوب آن روزها را تکرار کنیم.

وینگادا در ارتباط با حضورش در قطر پیش از اردوی تیم ملی گفت: نه من به قطر نرفتم و در چین بودم و این خبر صحت ندارد. پیش از این که به اینجا بیایم در لیسبون بودم و از طریق دوبی به پکن رفتم و از پکن مستقیم به دوبی آمدم.

مربی تیم ملی در خصوص دیدار با قطر گفت: من در کشورهای عربی زیاد کار کرده ام و همینطور در ایران هم برای مربیگری حضور داشته ام و ذهنیت خوبی نسبت به آنها دارم و تا اینجا که من قطر را می شناسم ایران بهتر از قطر است و البته تا زمان دیدار نمی توان پیش داوری کرد، اما در شرایط عادی ایران تیم بهتر و قوی تری از قطر بوده و هست.

وی در ادامه از احتمال حضورش در نیمکت تیم ملی میگوید: نه من با کادر فنی تیم ملی دوست هستم و برای حمایت از آنها در اینجا حضور دارم و تا آنجا که بتوانم به ایشان در این شرایط کمک خواهم کرد و مهم ترین چیز این است که پیش از بازی و بین دو نیمه باید همه موارد را در اختیار تیم ملی و بازیکنان آن قرار داد و زمانی که مسابقه آغاز می شود، این بازیکنان هستن که باید کار خودشان را درست انجام دهند.

وی در ادامه در مورد حضور ایران در جام جهانی افزود: من فکر می کنم شرایط آسان نیست چرا که کره جنوبی تیم خوبی است و من در کره هم کار کرده ام و این تیم را خوب می شناسم و بازیکنان و امکانات بسیار خوبی دارم و به نظر من کره جنوبی شماره یک خواهد بود و در قدم اول ایران نباید دیدار مقابل قطر را ببازد و اگر مساوی هم کنیم بازهم آینده برایمان باز است و میتوانیم به عنوان تیم سوم به پلی آف برویم و اگر بازی را ببریم، باید به دیدار مقابل لبنان متمرکز شویم و در آن صورت راهمان هموارتر خواهد شد.

وینگادا در پایان در خصوص حضورش در تهران گفت: نه. بعد از دیدار با قطر برای تمدید و بازآموزی دوره مربیگری ام در یک سمینار به لیسبون خواهم رفت و از طریق اینترنت و اگر در منزل باشم از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا خواهم کرد و  امیدوارم که ایران و کره جنوبی را در جام جهانی ببینم چرا که در هر دو کشور کار کرده ام و علاوه بر فوتبال، مردم و کشور دوست داشتنی دارند.


ویدیو : وینگادا: بازی را از طریق تلویزیون می بینم!