ویسی: فکر می‌کنیم مبعلی محروم است! : سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش محتاطانه ...


سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش محتاطانه مقابل داماش گیلان بازی می‌کند اما به دنبال 3 امتیاز بازی است. ایسنا: سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش محتاطانه مقابل داماش گیلان بازی می‌کند اما به دنبال 3 امتیاز بازی است.

عبدالله ویسی با بیان اینکه بازی‌های آخر فصل به هم شبیه هستند، اظهار کرد: فکر می‌کنم نمی‌شود یک بازی را با بازی قبلی یا با بازی بعدی مقایسه کنیم و به نظر من فقط همان بازی که قرار است انجام شود مهم است که امتیازهای لازم را بگیریم.

وی همچنین افزود: ما بازی بسیار ویژه‌ای پیش‌رو داریم که معتقد هستم 3 امتیاز آن بسیار برای هر دو تیم حیاتی است. هر دو تیم سعی می‌کنند 3 امتیاز را بگیرند اما فکر می‌کنم تک امتیاز برای ما خوب باشد.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما محتاطانه بازی خواهیم کرد و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. با گرفتن 3 امتیاز جایگاه ما در جدول تثبیت می‌شود و 3 بازی آینده را با خیال راحت بازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کار داماش بسیار سخت است زیرا اگر بازی را واگذار کند شرایط بحرانی در جدول خواهد داشت. فکر می‌کنم این بازی، بازی خوبی بشود و دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

ویسی در مورد شرایط استقلال خوزستان در جدول نیز گفت: ما 26 هفته است که در اواسط جدول هستیم و به انتهای جدول نرفته‌ایم و فکر می‌کنم خطر سقوط به هیچ عنوان تیم ما را تهدید نمی‌کند. مطمئن باشید اگر 4 تیم هم سقوط کند تیم ما سقوط نمی‌کند. اما فکر می‌کنم نیاز داریم رتبه خودمان را در جدول ارتقا دهیم و برای همین می‌جنگیم.

وی اضافه کرد: هواداران همواره به تیم‌هایی که مدعی قهرمانی یا نامزد سقوط هستند کمک می‌کنند. ما هم از هواداران خودمان انتظار داریم به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند و از مسائل حاشیه‌ای که بعضی از تیم‌ها به وجود می‌آورند آگاه باشند و فریب آن‌ها را نخورند.

وی تصریح کرد: همه درباره تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر صعود می‌کنند،اینطور فکر می‌کنند که به لیگ یک برمی‌گردند و حالت آسانسوری دارند اما بعد از سال‌ها استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز شرایط خوبی را در جدول دارند. تیم ما حاشیه خاصی نداشت و همین طور مدیریت و هیات مدیره شرایط خوبی را برای ما فراهم کرده بودند به همین دلیل توانستیم نتایج خوبی را بگیریم. فکر می‌کنم حاشیه نداشتن در کسب نتایج خوب به ما خیلی کمک کرد. بازیکنان هم تمام کارهایی که می‌خواستیم را انجام دادند. البته من فکر می‌کنم جایگاه ما در اینجای جدول نیست! با این حال در کل راضی هستیم. تیم ما اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و اگر امسال در لیگ بمانیم برای ما کافی است.

وی افزود: در همه جای دنیا نتایج ناپاک در لیگ کشورها رخ می‌دهد. اما در لیگ ایران، من تا به حال نکته خاصی ندیده‌ام و امیدوارم هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

ویسی اظهار کرد:‌در حال حاضر وقفه‌ای در لیگ رخ داده است که فکر می‌کنم برای هیچ تیمی خوب نیست. در نظر داشته باشید تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند. با این وضعیت مجبور هستند 40 روز بدون بازی را بگذرانند اما به هر حال شرایطی است که به وجود آمده و ما هم مجبور هستیم مطیع برنامه‌ریزی لیگ باشیم.

وی در مورد تمدید قرارداد با استقلال خوزستان نیز گفت: پیشنهاد تمدید قرارداد شده است اما تصمیم‌گیری در مورد تمدید قرارداد را به آخر فصل موکول کردیم. البته از تیم‌های دیگر پیشنهاد همکاری ندارم ولی اگر پیشنهادی هم باشد گزینه اول من استقلال خوزستان است.

وی در پایان در مورد جدایی ایمان مبعلی نیز گفت: ایمان بازیکن خوبی است و خیلی به ما کمک کرد اما نبودن او به ما آسیب نخواهد زد زیرا ما فکر می‌کنیم ایمان محروم است و حضور ندارد. حالا که توانستیم به نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنیم بسیار خوشحالیم و مطمئن هستم جایگزین خوبی برای او پیدا خواهیم کرد.


ویدیو : ویسی: فکر می‌کنیم مبعلی محروم است!