ویسی: آماده کمک به استقلال هستیم : سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید با علم بر ...


سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید با علم بر اینکه در صورت حضور چند بازیکنش در استقلال تهران برای بازی‌های آسیایی نمی‌تواند از آنها در لیگ برتر استفاده کند اما حاضر است به آبی‌های تهرانی بازیکن بدهد چراکه آنها را مثل تیم ملی می‌بیند. ایسنا: سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید با علم بر اینکه در صورت حضور چند بازیکنش در استقلال تهران برای بازی‌های آسیایی نمی‌تواند از آنها در لیگ برتر استفاده کند اما حاضر است به آبی‌های تهرانی بازیکن بدهد چراکه آنها را مثل تیم ملی می‌بیند.

عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: اوضاع تیم آنگونه که می‌خواهم نیست اما به لحاظ اینکه تازه به لیگ برتر آمده‌ایم، اوضاعمان خوب است. خودتان بهتر می‌دانید که اذهان عمومی معمولا بر این پاشنه می‌چرخد که این تیم‌ها به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند. ما در هفته‌های اخیر در منطقه خطر نبودیم و همین‌که امسال در لیگ برتر بمانیم برای ما کافی است. چراکه سال بعد با توجه به اینکه تنه تیممان به تیم‌های لیگ برتر خورده، می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر فکر کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد هم در این تیم خواهد بود، اظهار کرد: به احتمال فراوان سال بعد هم در خدمت این تیم هستم. تمام هدفم امسال این بود که در لیگ برتر بمانیم. برای سال بعد هم مهم نظر باشگاه‌ است که چه هدفی داشته باشد. اگر بخواهند آسیایی شوند باید روندمان به شکلی دیگر تبدیل شود و اگر بخواهند در میانه جدول باشیم هم باید روندی دیگر را پی بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به از دست دادن امتیاز در بازی قبلی تیمش برابر فجرسپاسی شیراز تصریح کرد: هفته گذشته ما در زمینی بازی کردیم که اصلا نمی‌شد در آن راه رفت. احتمال پیچیدگی پا و انواع مصدومیت در آن زیاد بود و بازیکنان ما هم چون تکنیکی هستند تنها روی زمین کار می‌کنند. با توجه به مشکلات اساسی زمین، تیم ما تمرکزش را از دست داد و نتیجه کار این شد که هیچ یک از دو تیم حتی یک موقعیت خطرناک هم نداشتند. البته تمام بازی‌های هفته گذشته به دلیل استرس با روندی کسل کننده دنبال شد و من فکر می‌کنم که هفته بعد هم شاهد این مسئله هستیم.

او افزود: بازی ما با صبا در هفته آتی شش امتیازی است و امتیاز گرفتن از این بازی یعنی تثبیت در جدول. این مسئله راجع به صبا هم صادق است. ما در حال جنگ در میان رده‌های نهم تا یازدهم هستیم و ان‌شاءالله با یکی از این رتبه‌ها لیگ را به پایان می‌رسانیم.

ویسی در پاسخ به سوالی درباره مطالبی که درمورد جذب احتمالی چند بازیکن تیمش برای رقابت‌های اسیایی از سوی استقلال تهران مطرح می‌شود، گفت: رسما هنوز صحبتی با ما نشده است اما به ما گفته شده که اگر می‌توانید کمکی به آنها بکنید، این کار را انجام دهید که من صد در صد موافق این مسئله هستم. الان تیم استقلال عین تیم ملی است. همانطور که می‌گویم به تیم ملی کمک کنیم و تمرکزشان را بهم نزنیم و اجازه دهیم افکار مربی آن به خوبی اجرا شود، باید این کار را انجام دهیم. حتی اگر در منطقه خطر باشیم هم من با تمام وجودم قبول می‌کنم تا این اتفاق رخ دهد و ما بازیکنانی به استقلال بدهیم تا به این تیم کمک کنند و در آسیا موفق باشند.

او در پاسخ به این سوال که حتی اگر حضور این بازیکنان در استقلال مانع از حضور آنها در سه یا چهار بازی آخر لیگ برتر برای استقلال خوزستان باشد هم به حضور آنها رضایت می‌دهد یا خیر عنوان کرد: بله، قبول می‌کنم و الان هم می‌دانم که اگر آنها به استقلال بپیوندند نمی‌توانم از آن بازیکنان در ادامه لیگ استفاده کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حواشی اخیر تیم ملی و ارزیابی‌اش از وضعیت فعلی ادامه داد: در تمام کشورهای دنیا، وقتی یک اتفاق خاص رخ می‌دهد همه توجهات به آن مسئله جمع می‌شود. این مسئله در فوتبال هم وجود دارد، الان تیم ملی در وضعیت خاصی قرار دارد و همین مسئله موجب ایجاد بحث‌هایی از سوی کی‌روش و قلعه‌نویی شده است و همه ما هم به دنبال آن هستیم. در یک خانواده هم میان اعضای خانواده جنگ و دعوا پیش می‌آید و این دلیل نمی‌شود که ما آنقدر به آن دامن بزنیم که آنها را به لبه پرتگاه برسانیم تا درنهایت یکی از آنها به پایین دره سقوط کند. ما باید منطقی به این قضیه نگاه کنیم. هم استقلال و هم تیم ملی به آرامش نیاز دارند و البته هردو هم بازیکنانشان را می‌خواهند. من نمی‌دانم چه باید کرد اما معتقدم باید همه چیز را سریعتر تمام کنیم تا تیم ملی و استقلال بیش از این لطمه نخورند.


ویدیو : ویسی: آماده کمک به استقلال هستیم