ویدال: پدیده جام جهانی خواهیم شد : هافبک تیم ملی فوتبال شیلی معتقد است که او ...


هافبک تیم ملی فوتبال شیلی معتقد است که او و هم تیمی هایش پدیده جام جهانی 2014 برزیل خواهند شد. خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال شیلی با پیروزی دو بر صفری که برابر اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی به دست آورد صعودش را به مرحله حذفی جام جهانی 2014 برزیل نهایی کرد.

در گروهی که دو تیم قدرتمند هلند و اسپانیا در آن حضور داشتند کمتر کسی فکر می کرد که تیمی مثل شیلی بتواند به دور بعد صعود کند اما شاگردان سامپائول با دو پیروزی پیاپی که برابر استرالیا و اسپانیا به دست آوردند صعودشان را به دور بعد نهایی کردند. آرتورو ویدال هافبک شیلی معتقد است که او و هم تیمی هایش پدیده جام جهانی برزیل خواهند شد.

هافبک ملی پوش یوونتوس گفت:ما تیم جوانی هستیم و انگیزه زیادی برای درخشش در برزیل داریم.می توانیم در این این جام جهانی بدرخشیم و تا مراحل بالاتر هم برویم.می خواهیم پدیده جام جهانی باشیم.

او درباره آسیب دیدگی اش گفت: در دیدار نخست برابر استرالیا نمایش بهتری داشتم. امروز هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. مهم این است که در موفقیت تیمم سهم داشتم و توانستم با هم تیمی هایم زمینه را برای پیروزی برابر تیم خوب اسپانیا فراهم کنم.

ویدال در این چند سالی که در یوونتوس بازی می کند نمایش خیره کننده ای داشته است و توجه تیم های سرشناس اروپایی را بخود جلب کرده است. رئال مادرید،بارسلونا،بایرن مونیخ و منچسترسیتی از جمله مشتریان اصلی این بازیکن شیلیایی به شمار می آیند. ویدال درباره آینده خود گفت: من در شرایط خوبی به سر می برم. درباره آینده ام چیزی نمی دانم. از اینکه در تیم بزرگی چون یوونتوس بازی می کنم بسیار خوشحالم و احساس راحتی می کنم. الان اجازه بدهید فقط روی جام جهانی تمرکز داشته باشم.

شیلی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی باید به مصاف هلند برود. این دیدار درحالی برگزار می شود که دو تیم پیش از این جواز صعود به دور بعد را به دست آورده اند و پیروز این دیدار به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود می کند اما در صورت تساوی این تیم هلند خواهد بود که به خاطر تفاضل گل بهتر به عنوان تیم نخست به دور بعد راه می یابد.


ویدیو : ویدال: پدیده جام جهانی خواهیم شد