ویدئوهای 4 هزار پیکسلی با لومیا 930 نوکیا : کیفیت دوربین گوشی‌های همراه هوشمند ...


کیفیت دوربین گوشی‌های همراه هوشمند این روزها پیشرفت چشم‌گیری داشته و اضافه شدن قابلیت فیلم‌برداری 4k دیگر نیاز به حمل‌ونقل دوربین عکاسی حرفه ای و تجهیزات سنگین آن را مرتفع کرده است. فارنت: کیفیت دوربین گوشی‌های همراه هوشمند این روزها پیشرفت چشم‌گیری داشته و اضافه شدن قابلیت فیلم‌برداری 4k دیگر نیاز به حمل‌ونقل دوربین عکاسی حرفه ای و تجهیزات سنگین آن را مرتفع کرده است.

اخیراً عکاس خوش‌سلیقه نشنال جئوگرافی، آقای استفان آلوارز، کمر به همت استفاده از محصولات لومیا برای عکس‌برداری بسته و عکس‌های زیبایی را با لومیا ۹۳۰ از کوه اورست گرفت، در سفر به بندر ریودو ژانیرو هم این لومیا ۱۰۲۰ و لومیا ۱۵۲۰ بودند که به عنوان ابزار حرفه ای عکاسی کمک‌حال این عکاس معروف بودند.

اما در ویدئویی که امروز برای شما حاضر کردیم، لومیا ۹۳۰ به آپدیت دنیم مجهز شده و طرفداران لومیا به خوبی می‌دانند که این آپدیت به معنای تجهیز :.7<وربین این گوشی به قابلیت فیلم برداری باکیفیت 4k است. این عکاس معتبر به تازگی از آبشار معروف ویکتوریا دیدن کرده و فیلم بسیار زیبا و با کیفیتی را به‌وسیله دوربین گوشی لومیا ۹۳۰ از این آبشار تهیه‌کرده است.

قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k در لومیا۹۳۰ با نگه داشتن شاتر به مدت طولانی فعال می‌شود و این گوشی می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۴ فریم در ثانیه با وضوح 2160p فیلم برداری کند، هر فریم از فیلم گرفته‌شده دارای کیفیتی معادل ۸.۳ مگاپیکسل است.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نوکیا لومیا 930 , نوکیا لومیا 1020 , نوکیا لومیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : ویدئوهای 4 هزار پیکسلی با لومیا 930 نوکیا