وکیل بابک زنجانی حرفش را پس گرفت: قرار نبود پولی به حساب واریز شود؛ هنور در تحریم هستیم! :



وکیل بابک زنجانی قبل از قرار با بایک زنجانی سکته کرد عکس , وکیل بابک زنجانی قبل از قرار سکته کرد عکس , وکیل بابک زنجانی قبل از قرار با بابک زنجانی سکته کرد عکس

رسول کوهپایه زاده افزود: معاون حقوقی وزارت نفت دیشب در اخبار سیما اعلام کرد که هنوز هیچ پولی به حساب واریز نشده، عرض ما این است که قرار نبود پولی به حساب واریز شود چون هنوز در تحریم هستیم.

وکیل بابک زنجانی گفت: تا تحریم ها برداشته نشود امکان انتقال پول وجود ندارد .

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، رسول کوهپایه زاده افزود: معاون حقوقی وزارت نفت دیشب در اخبار سیما اعلام کرد که هنوز هیچ پولی به حساب واریز نشده، عرض ما این است که قرار نبود پولی به حساب واریز شود چون هنوز در تحریم هستیم.

وی گفت: به همین علت موکلم در جلسه پنجم دادگاه گفت که اگر شرکت نفت بتواند به آن شماره حسابها که داده شده بود 5 دلار حواله کند همه اتهاماتش را می پذیرد.

کوهپایه زاده افزود: خود آنها هم می دانند که تا تحریم ها برداشته نشود امکان انتقال پول وجود ندارد.

وکیل متهم نفتی گفت :‌ معاون دادستان تهران و مسئول سرپرستی و ارزیابی اموال موکلم رسماً به دادگاه اعلام کرده که ارزش اموال داخلی موکلم تقریبا دو هزار و 600 میلیارد تومان است که با لحاظ این مبلغ و بدهی باقیمانده 767 میلیون یورویی می‌توان گفت در این زمینه تهاتر صورت گرفته است.

وی گفت: رسانه ملی خوب است که علاوه بر اظهارات مسئولان وزارت نفت و دیگر سازمان ها ، اظهارات اینجانب را نیز پوشش خبری دهد تا به نوعی بی طرفی رسانه به مردم اثبات شود و اگر همه اظهارات از رسانه ملی پخش شود مردم بهتر می توانند قضاوت کنند.

کوهپایه زاده درباره زمان برگزاری جلسه بعدی دادگاه گفت‌: هنوز در این مورد به ما چیزی اعلام نشده است .


 اخبار سیاسی -  انتخاب 


ویدیو : وکیل بابک زنجانی حرفش را پس گرفت: قرار نبود پولی به حساب واریز شود؛ هنور در تحریم هستیم!