ونگر: دیگر آن تیم بی‌ثبات قبل نیستیم : سرمربی توپچی ها بعد از پیروزی برابر ...


سرمربی توپچی ها بعد از پیروزی برابر نیوکاسل تاکید کرد تیمش دیگر آن تیم بدون ثبات قبل نیست. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی به دست آورد و موفق شد با یک گل برابر نیوکاسل به پیروزی برسد تا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی تداوم بخشد.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید برابر تیم خوبی مانند نیوکاسل، توان‌مان را محک می زدیم. این دیدار فرصت خوبی بود تا ثابت کنیم که آیا شایسته قهرمانی هستیم یا نه. خوشبختانه موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم اما عملکرد خوبی نداشتیم و این یک واقعیت است.

سرمربی توپچی ها ادامه داد: خوش شانس بودیم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. نوسان زیادی داشتیم و نتوانستیم مثل قبل خوب ظاهر شویم. البته اجازه بدهید یک واقعیت را بیان کنم. آرسنال به تیمی باثبات بدل شده است دیگر آن تیم متزلزل قبل نیست. این سه امتیاز، جایگاه ما را در صدر جدول رده بندی مستحکم‌تر کرد. باید به این روند خوب ادامه دهیم و امتیازت لازم را جمع آوری کنیم.

آرسنال با پیروزی در این دیدار، 42 امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت تا نشان دهد که در فصل جاری شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.


ویدیو : ونگر: دیگر آن تیم بی‌ثبات قبل نیستیم