ونگر به درب خروجی نزدیک شد : مالک باشگاه آرسنال با اعلام نارضایتی از نتایج ...


مالک باشگاه آرسنال با اعلام نارضایتی از نتایج توپچی‌ها عنوان کرد با ادامه این روند مجبور به برکناری آرسن ونگر خواهد شد. خبرگزاری ایسنا: آرسنال در حال حاضر با 17 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قراردارد و بدترین نتایج خود را با آرسن ونگر کسب کرده است.

علی‌شیر عثمانف، مالک باشگاه آرسنال برای اولین بار در این فصل از نتایج کسب شده تیمش ابراز ناراحتی و عنوان کرد با ادامه این روند مجبور به اخراج ونگر خواهد شد. عثمانف با ناراحتی از نتایج آرسنال در گفت‌وگو با روزنامه میرر عنوان کرد: عملکرد تیم در این فصل بسیار ضعیف بوده است و ناراحتی هواداران را کاملا درک می‌کنم. البته در سال‌های گذشته در سیاست‌گذاری‌های خودمان کمتر روی نتایج تیم تاکید کرده بودیم و بیشتر روی پیشرفت تیم تاکید داشتیم ولی دیگر قصد داریم سیاست‌گذاری خودمان را تغییر دهیم.

عثمانف ادامه داد: رابطه خوبی با ونگر داریم و او نقش بسیار مهمی در پیشرفت تیم در سال‌های اخیر داشته است ولی در صورتی که نتایج تیم تغییر نکند، مجبور به اخراج او می‌شویم.

آرسن ونگر پس از این صحبت‌ها واکنش شدیدی به صحبت‌های عثمانف نشان داد و اعلام کرد این مالک روس نباید در مسائل مدیریتی دخالت کند.

روزنامه دیلی‌میرر همچنین از یورگن کلوپ به عنوان جانشین احتمالی ونگر سخن به میان آورده است.


ویدیو : ونگر به درب خروجی نزدیک شد