وقوع حادثه شوم برای تازه داماد : تازه‌داماد زمانی كه به دنبال عروس خانم به ...


تازه‌داماد زمانی كه به دنبال عروس خانم به آرایشگاه می‌رفت، تصور نمی‌كرد به خاطر یك اشتباه شب عروسی را در بازداشتگاه صبح كند. خبرگزاری مهر: تازه‌داماد زمانی كه به دنبال عروس خانم به آرایشگاه می‌رفت، تصور نمی‌كرد به خاطر یك اشتباه شب عروسی را در بازداشتگاه صبح كند.

امیر ماشین گل زده را از گلفروشی گرفت و راهی آرایشگاه عروس شد. صدای ضبط را بلند كرده بود و در حال و هوای خودش بود كه ناگهان پیرزنی را مقابل خود دید. سریع پایش را روی پدال فشرد اما خیلی دیر شده بود و وقتی به خودش آمد پیرزن غرق در خون روی زمین افتاده بود.

با كمك راننده خودروهای عبوری پیرزن را سوار ماشین كرد و به بیمارستان رساند. وقتی شنید پیرزن جانش را از دست داده، شوكه شد كه سردی دستبند را بر دستانش احساس كرد. همه میهمانان منتظر او در تالار بودند و امیر در بازداشتگاه حسرت یك لحظه اشتباه خود را می‌خورد.

بیش از یك سال است امیر در زندان به سر می‌برد و خانواده پیرزن به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستند. مرد جوان كه 21 سال بیشتر ندارد، با مرخصی از زندان به ستاد دیه كشور آمد تا شاید با كمك خیرین و این ستاد بتواند از زندان آزاد شود.

امیر در حالی كه تمام آرزوهایش را بر باد رفته می‌داند، گفت: همه چیز در عرض چند ثانیه رخ داد. سرعتم كم بود اما پیرزن در یك لحظه مقابلم قرار گرفت. سریع ترمز كردم اما دیر شده بود. روال زندگی‌ام خیلی زود به سمت سیاهی رفت. یك سال از این حادثه می‌گذرد و روزها را در زندان سپری می‌كنم اما افسوس كه هیچ سودی ندارد و زندگی‌ام را باختم.


ویدیو : وقوع حادثه شوم برای تازه داماد