وقتی که کشیدن دندان اجباری می شود! : تعرفه انجام خدمات دندانپزشكی به شدت افزایش ...


تعرفه انجام خدمات دندانپزشكی به شدت افزایش یافته كه به دلیل گرانی قشری از مردم نمی‌توانند به دندانپزشكی مراجعه كنند و در نهایت مجبور به كشیدن دندانشان‌هایشان می‌شوند. خبرگزاری ایسنا: تعرفه انجام خدمات دندانپزشكی به شدت افزایش یافته كه به دلیل گرانی قشری از مردم نمی‌توانند به دندانپزشكی مراجعه كنند و در نهایت مجبور به كشیدن دندانشان‌هایشان می‌شوند.

 رضا لیلاز مهرآبادی - رییس اتحادیه تجهیزات و مواد دندانپزشكی تهران، ابراز داشت: تعرفه تجهیزات و مواد دندانپزشكی در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 تا 15درصد افزایش یافته كه البته دندانپزشكان در این بین سوءاستفاده كرده و تعرفه خود را چند برابر گران‌تر كرده‌اند.

 اما با توجه به عدم ورود این تجهیزات در یك سال اخیر این سوال به وجود می‌آید پس تجهیزاتی كه در حال حاضر در كشور وجود دارد، از كجا وارد می‌شود؟ رییس اتحادیه تجهیزات و مواد دندانپزشكی تهران در این باره به خبرنگار ایسنا می‌گوید كه هر نوع تجهیزاتی كه در حال حاضر وجود دارد از گذشته وجود داشته و وارد كشور شده است.

 لیلاز مهرآبادی با بیان اینكه همه لوازم دندانپزشكی وارداتی است، می‌افزاید كه مواد اولیه از كشورهایی مثل آلمان، چین، ایتالیا، اتریش، سوییس و دیگر كشورهای اروپایی وارد می‌شود.      


ویدیو : وقتی که کشیدن دندان اجباری می شود!