وقتی ورزشگاه دیدار داماش و پرسپولیس جان افراد ‌را تهدید می‌کند+تصاویر : برگزاری ...



برگزاری مسابقه در ورزشگاهی که امنیت ندارد

وقتی ورزشگاه دیدار داماش و پرسپولیس جان افراد ‌را تهدید می‌کند+تصاویر

خبرگزاری فارس: تصاویر منتشر شده از ورزشگاه سردار جنگل رشت نشان می‌دهد این ورزشگاه شرایط برگزاری دیدار داماش و پرسپولیس را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال قرار بود دیدار داماش و پرسپولیس فردا (یکشنبه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود.

چمن این ورزشگاه مصنوعی است و به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند بازی باید در ورزشگاه سردار جنگل که از چمن طبیعی سود می‌برد، برگزار شود. این در حالی است که داماشی‌ها معتقد بودند ورزشگاه سردار جنگل به دلیل تعمیرات شرایط برگزاری مسابقه را ندارد. با این حال روز گذشته (جمعه) اعلام شد این دو تیم باید در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم بروند، موضوعی که اعتراض شدید مسئولان داماش را در پی داشت و آنها اعلام کردند لابی‌های غیرورزشی باعث تغییر مکان این دیدار شده است.

با این حال عکس‌های منتشر شده از ورزشگاه سردار جنگل رشت نشان می‌دهد این ورزشگاه به هیچ عنوان از امنیت لازم برای برگزاری این مسابقه - که به دلیل اتفاقات رخ داده در فصل گذشته حساسیت بیشتری نسبت به قبل دارد - برخوردار نیست. تعمیراتی که در این ورزشگاه انجام می‌شود باعث شده اطراف و درون ورزشگاه پر از سنگ‌هایی باشد که هر کدام از آنها برای به خطر افتادن جان یک نفر کفایت می‌کند.

اگر قرار باشد بازی در این ورزشگاه برگزار شود مطمئنا مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد و حال سؤال این است که چه کسی مسئول اتفاقات احتمالی است؟ باشگاه داماش روز گذشته رسما اعلام کرد مسئولیتی در این خصوص نمی‌پذیرد و استاندار گیلان که باعث تغییر مکان این دیدار شده باید در این زمینه پاسخگو باشد.

عکس‌های زیر که در یکی دو روز گذشته گرفته شده، بیانگر مشکلات موجود در ورزشگاه سردار جنگل رشت است./فارس

 

ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس , تصاویر زنده از ورزشگاه آزادی امروز , بازیگران سرشناس وقتی دانش‌آموز بودند تصاویر

 

شخصیت‌شناسی افراد از روی شکل دندان‌ها تصاویر , دیدار ظریف با هیات کاملا زنانه تصاویر‎ , ورزشگاه پرسپولیس

 

دیدار پرسپولیس استقلال حذفی 92 , تصاویر جدید از استادیوم امام رضا ع زیباترین ورزشگاه ایران , تصاویر بازیکنان پرسپولیس

 

دو ورزشگاه شهرداری تهران باشگاه های استقلال و پرسپولیس , تصاویر بازی سپاهان پرسپولیس , تصاویر بازی پرسپولیس صبا

 

تصاویر قدیمی و جذاب افراد مشهور , نتیجه دیدار پرسپولیس ماشین سازی تبریز , دختر پرسپولیس ورزشگاه

 

دیدار پرسپولیس سایپا , تصاویر اینستاگرام افراد معروف ایرانی آبان 95 , تصاویر دیدار استقلال خوزستان و فولاد خوزستان 1 شهریور 92


ویدیو : وقتی ورزشگاه دیدار داماش و پرسپولیس جان افراد ‌را تهدید می‌کند+تصاویر