وقتی زندگی زناشویی‌ یخ می زند : بعضی خانم‌ها شکایت می‌کنند که با شوهرم مثل ...


بعضی خانم‌ها شکایت می‌کنند که با شوهرم مثل خواهر و برادر شده‌ایم؛ شش ماه یک بار هم رابطه جنسی نداریم و زندگی زناشویی‌ مان یخ بسته است. وب سایت نی نی بان: بعضی خانم‌ها شکایت می‌کنند که با شوهرم مثل خواهر و برادر شده‌ایم؛ شش ماه یک بار هم رابطه جنسی نداریم و زندگی زناشویی‌ مان یخ بسته است.

وقتی زندگی زناشویی‌ یخ می زند
 
زندگی زناشویی , آداب معاشرت در زندگی زناشویی , راز خوشبختی در زندگی زناشویی

عده‌ای شکایت می کنند که سال‌هاست رابطه‌شان با شوهرشان دوستانه شده و دیگر ارتباط زناشویی چندانی بین آنها وجود ندارد. حتی گاهی رابطه جنسی‌شان به فواصل چند ماه یک بار اتفاق می‌افتد و این برای خانم‌ها بسیار آزاردهنده است. این زنان احساس تحقیر و سرخوردگی می‌کنند چون هرشب به امیدی به رختخواب می‌روند و ناامید می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بلند قد کردن کودک

زندگی موفق زناشویی , زندگی زناشویی موفق , موفقیت در زندگی زناشویی

با پیشرفت علم و بالا رفتن سطح دانش عمومی بسیاری از خانواده ها تلاش میکنند فرزندشان رشد موثری داشته باشد و در این میان سراغ مواد غذایی متنوع میروند. پیروی از اصول تغذیه‌ای صحیح بر روند رشد و نمو و سلامت قدی کودک تاثیر مستقیم دارد، یعنی می‌تواند موجب بلند قد‌تر شدن کودک و رسیدن به پتانسیل قدی ناشی از ژنتیک شود

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علائم ناباروری در مردان

نکات روانشناسی زندگی زناشویی , دلایل کم شدن میل جنسی در زندگی زناشویی , تاثیر پورنوگرافی در زندگی زناشویی


ناباروری در مردان عوامل و علائم مختلفی دارد که با تشخیص و یافتن مشکلات ناباروری مردان می‌توان راه‌حل‌هایی را ارائه داد. ناباروری و نازایی مشکل تقریباً ۱۵ تا ۲۰ درصد زوج‌ها می‌باشد. حدود نصف این نازایی به دلیل ناباروری مردان هست. ناباروری به دلیل تولید کم اسپرم، ناقص بودن یا بی‌حرکتی اسپرم و یا انسدادی که جلوی رهایی اسپرم را می‌گیرد، هست. بیماری‌ها، صدمات، مشکلات مزمن قلبی، شیوه و سبک زندگی و سایر عوامل می‌توانند بر ناباروری تأثیر داشته باشند

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رابطه جنسی بهتر می خواهید؟

رازهای موفقیت زندگی زناشویی , سیاست های رفتاری مردانه و یک زندگی بهتر زناشویی ,  زندگی زناشویی موفق

چه کسی است که نخواهد زندگی جنسی اش سلامت باشد؟ اما چند سال بعد از ازدواج و با اضافه شدن بچه ها ممکن است مسیر زندگی جنسی عوض شود. اما همیشه راهی برای جذاب کردن زندگی مثل روزهای اول هست، شاید شما نمیدانید. برای همین چند راهنمایی و نکته به شما آموزش داده میشود تا سلامت زندگی جنسی تان را تضمین کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



فواید برنج قهوه ای در بارداری

راز موفقیت در زندگی زناشویی , تست روانشناسی زندگی زناشویی , پورنوگرافی در زندگی زناشویی چیست؟

تهوع صبحگاهی در طول ۳ ماهه اول بارداری بعنوان یکی از علائم مهم این دوران شناخته شده است. از آنجا که خانمهای باردار مدام در جستجوی مواد غذایی هستند که ضمن مطلوب بودن طعمشان، مواد مغذی مفیدی به بدن آنها برساند، برنج قهوه ای یکی از پیشنهادهای ما میباشد. شما میتوانید از خوردن برنج قهوه ای بعنوان یک ماده غذایی بسیار سالم و مفید لذت ببرید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : وقتی زندگی زناشویی‌ یخ می زند