وعده جدید: خاویار را سفره مردم می‌آوریم :   خاویار ارزان را با تولید انبوه ...



مدل های جدید چیدمان سفره عقد , روش های ساده و جدید سفره آرایی , درست کردن سفره هفت سین جدید

 

خاویار ارزان را با تولید انبوه به سفره مردم می‌آوریم

رییس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به افزایش سرمایه‌گذاری برای پرورش ماهیان خاویاری در آینده شاهد تولید انبوه خاویار و كاهش قیمت آن هستیم و قطعا خاویار دیگر محصول لوكس باقی نخواهد ماند و وارد سفره مردم می‌شود.

غلامرضا رازقی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینكه علیرغم وعده ابتدایی مدیریتش مبنی بر آوردن خاویار به سفره‌های مردم، چرا این محصول در دسترس همگان نیست گفت: باید این واقعیت را پذیرفت كه خاویار هنوز كالای لوكس محسوب می‌شود.

وی اظهار كرد: برای این‌كه خاویار در سفره مردم قرار گیرد باید به تولید انبوه برسد كه از سال گذشته (به عنوان اولین سال تولید خاویار پرورشی) روند استحصال خاویار پرورشی روبه افزایش بوده است.

رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به تولید كمتر از 100 كیلوگرم خاویار پرورشی در سال گذشته اعلام كرد: امسال تولید این محصول به یك تن خواهد رسید كه بخشی از این تولید در بازار داخلی عرضه می‌شود و بخشی از آن صادر خواهد شد.

رازقی با اشاره به استقبال بالای پرورش ماهیان خاویاری و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش گفت: در آینده شاهد تولید انبوه خاویار خواهیم بود و قطعا این محصول دیگر لوكس باقی نمی‌ماند و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر جهاد كشاورزی تصریح كرد: هر كیلو خاویار به مبلغ سه میلیون تومان خرید ‌و فروش می‌شود كه بالا بودن قیمت این محصول مهمترین عامل ناتوانی در خرید و مصرف است كه با برنامه تولید انبوه قیمت آن كاهش خواهد یافت و وارد سفره‌ مردم می‌شود./ایسنا


ویدیو : وعده جدید: خاویار را سفره مردم می‌آوریم