وضعیت هوای کشور در 13 فروردین : بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی با نزدیک ...


بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی با نزدیک شدن سامانه بارشی از روز چهارشنبه 13 فروردین رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد از جنوب غرب آغاز شده و بتدریج مناطق غرب، مرکز، شمال، شمال شرق، شرق و جنوب کشور را در بر می گیرد. خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت هوای استان های کشور از روز چهارشنبه را به شرح زیر اعلام می شود.

چهارشنبه (13 فروردین ماه): بارش برف در استان چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ارتفاعات اصفهان و بارش باران در سایر مناطق اصفهان و همچنین در استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی،ایلام، یزد، کرمان، بوشهر و بصورت پراکنده در استان های تهران، البرز و قم پیش بینی می شود.

شدت بارش در استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری می باشد که همراه با رگبار و رعدوبرق شدید خواهد بود.

پنجشنبه (چهاردهم فروردین ماه)، بارش باران در استان های گیلان، مازندران، کردستان، زنجان ، قزوین، تهران، البرز، قم، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، هرمزگان پیش‌بینی می‌شود که در استانهای گیلان و مازندران همراه با کاهش دما نیز خواهد بود.

جمعه (پانزدهم فروردین ماه)، بارش باران در استان های هرمزگان، جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی پیش بینی می شود.


ویدیو : وضعیت هوای کشور در 13 فروردین