وضعیت آب و هوای کشور در 22 بهمن ماه : مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ...


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت هوای مراکز استان های کشور در بیست و دوم بهمن ماه را تشریح کرد. خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت هوای مراکز استان های کشور در بیست و دوم بهمن ماه را تشریح کرد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی عصر امروز بارش پراکنده در استان های فارس، بوشهر، یزد، شمال کرمان، خراسان جنوبی، و خراسان رضوی پیش بینی می شود.

به گفته وی، به سبب نزدیک شدن سامانه بارشی از غرب کشور امشب ابرناکی در استان های نیمه غربی افزایش می یابد و بارش پراکنده در استان های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان شروع می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: به تدریج بر میزان بارش در این استان ها افزوده می شود. تا سه شنبه بعد از ظهر گستره بارش غالب نواحی استان های نیمه غربی، استان های واقع در جنوب البرز و سواحل شمالی را در بر می گیرد.

وظیفه تصریح کرد: با حرکت این سامانه  به سمت شرق از سه شنبه بعد از ظهر از میزان بارش در برخی مناطق نیمه غربی موقتا کاسته می شود و در نواحی شمال شرق و شرق کشور بارش باران به وقوع می پیوندد. بارش در روز چهارشنبه مجددا در نیمه غربی افزوده می شود.

وی افزود: احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با تگرگ در برخی مناطق نیمه غربی در صبح روز سه شنبه و صبح چهارشنبه وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: همچنین شرایط وقوع گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه صبح وجود دارد و نیمه غربی خلیج فارس طی سه روز آینده مواج است.

وظیفه تأکید کرد: فردا آسمان تهران ابری همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است بیشینه و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به 14 و 9 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وضعیت هوای راههای کشور , وضعیت راههای کشور , وضعیت راه های کشور

وضعیت آب و هوای تهران , وضعیت آلودگی هوای تهران فردا , وضعیت هوای اصفهان

وضعیت آب و هوای کربلا ,  وضعیت ارتباطات داخلی کشور  , هوای کیش در بهمن ماه


ویدیو : وضعیت آب و هوای کشور در 22 بهمن ماه