وزیر دفاع:ایران با توان نظامی خود قادر به برداشتن رژیم صهیونیستی از صحنه است :



سردار وحیدی در جمع خبرنگاران:

ایران با توان نظامی خود قادر به برداشتن رژیم صهیونیستی از صحنه است/ رونمایی از هواناو، شناورهای پرنده،خودروهای زرهی در هفته دفاع مقدس

وزیر دفاع کشورمان در دومین یادواره شهدای مسجد منشور تهران شرکت کرده بود، گفت: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران یک بلوف سیاسی برای پوشش دادن مشکلات داخلی این رژیم بوده چون توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بقدری بالا است که می تواند به راحتی رژیم صهیونیستی را از صحنه بردارد.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ایران را تهدید کرد , وزیر دفاع , قدرت نظامی ایران

 

سردار احمد وحیدی  در دومین یادواره شهدای مسجد منشور تهران شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارزش هایی که شهدا به ما دادند چراغ راهنمایی برای پیمودن مسیرهای بلند در زندگی و جامعه است، اظهار داشت: تثبیت فرهنگ شهادت که بحمدالله امروز در جامعه ما نهادینه شده و انتقال آن به جوانان به عنوان ارزنده ترین سرمایه های کشور باعت اعتلاء و پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی افزود: برپایی یادواره شهدا فرصت مناسبی برای بیان و بازخوانی رشادت ها و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب است و باید با نشر فرهنگ شهادت ارزش های والای انقلاب را در روح و ذهن خود زنده کنیم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مشکلات فراوان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران یک بلوف سیاسی برای پوشش دادن مشکلات داخلی این رژیم بوده چون توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بقدری بالا است که می تواند به راحتی رژیم صهیونیستی را از صحنه بردارد و حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران تنها باعث نابودی این رژیم غاصب خواهد بود.

سردار وحیدی در پاسخ به خبرنگاردفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رونمایی دستاوردهای نظامی در حوزه های مختلف هنگام برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس و پس از آن از پرتاب کاوشگر حامل موجودات زنده به فضا خبر داد و تصریح کرد: خودروهای زرهی و نظامی جدید، نفربرهای نوین، هواناو جدید و تجهیزات نوین دریایی و شناورهای پرنده در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا از جدا شدن بخشی از سازمان هوا فضایی از وزارت دفاع و پیوست آن به وزارت علوم اظهار بی اطلاعی کردو افزود:تا جایی که من اطلاع دارم خبر خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر دفاع کشورمان در پاسخ به خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران اقتصاد مقاومتی را الزامی برای راه رشد جدید کشور ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب این راه را برای همگان گشودند ما نیز باید برای تبیین بهتر آن تمام تلاش خود را بکار گرفته و به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی همچون تولید ثروت مبتنی بر دانش(اقتصاد دانش بنیان)، مورد توجه قرار دادن دستاوردهای نوین و خود کفایی اقتصادی، بپردازیم و در  وزارت دفاع برنامه ریزی های کاملی در راستای تحقق دستیابی به این اهداف انجام شده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران حضور مقام معظم رهبری در برنامه اهدای سردوشی به دانشجویان نیروهای مسلح و بازدید ایشان از نیروی دریایی ارتش را نشانه توجه معظم له به حوزه دفاعی و نظامی ارزیابی کرد و یادآور شد: با تدابیر و رهبری فرمانده کل قوا به دستاوردها و توانمندیهای شاخص و ارزشمندی دست یافته ایم و حضور اخیر ایشان نیز گواهی بر قوت و استحکام نیروهای مسلح کشورمان است.

سردار وحیدی در جواب سئوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران مبنی بر حضور نظامی کشورمان در سوریه تاکید کرد: ایران در سوریه حضور نظامی ندارد، البته طبق توافق نامه های بین کشورها وابستگان نظامی ایران در سوریه، لبنان و برخی کشورها حضور دارند، همانطور که وابستگان نظامی آنان در ایران حضور دارند و این مسئله امری عادی بوده و در بسیاری از کشورها متداول است و سوریه نیز تاکنون در حوزه نظامی از ایران کمک خاصی نطلبیده است.

وی تصریح کرد: حمله نظامی به سوریه بعید به نظر می رسدو فکر می کنیم که غرب عاقل تر از آن باشد که به این اقدام دست بزند، چون حمله نظامی به سوریه برابر با آتش کشیدن منطقه بوده و بیشترین ضربه را به خود آنها خواهد زد.

وزیر دفاع کشورمان در پاسخ به آخرین سئوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سه وزیر شهید وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس یاد آور شد: شهید چمران، شهید نامجو و شهید فکوری که از شهدای شاخص دفاع مقدس به شمار می روند وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران بودند و وزارت دفاع هم چه قبل از ادغام وزاتخانه های سپاه با دفاع و چه پس از آن، نقش مهمی در پشتیبانی و تامین تسهیلات مورد نیاز رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل داشته است./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : وزیر دفاع:ایران با توان نظامی خود قادر به برداشتن رژیم صهیونیستی از صحنه است