وزیر اطلاعات: جامعه از بداخلاقی ها رها شود : وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ...


وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه برخی بد اخلاقی ها در جامعه زیاد شده است، تاکید کرد: جامعه باید از این بداخلاقی ها نجات پیدا کند. خبرگزاری ایرنا: وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه برخی بد اخلاقی ها در جامعه زیاد شده است، تاکید کرد: جامعه باید از این بداخلاقی ها نجات پیدا کند.

حجت الاسلام سید محمود علوی دوشنبه شب در آیین جشن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) با بیان اینکه آنچه کشور امام زمان (ع) را آباد می کند وحدت و همدلی است، گفت: تا همدلی نباشد، عزم ملی شکل نمی گیرد و تا عزم ملی شکل نگیرد، جهادی ترین مدیریت هم ممکن نخواهد بود.

وی همچنین ازشب بعثت پیامبر اعظم (ص) به عنوان شب نزول نخستین آیات علم و دانش بر قلب رسول گرامی اسلام یاد کرد و با تشریح اهمیت وجایگاه بالای کسب علم دراسلام افزود: دین اسلام هرجا وارد شده است، تحول علمی ایجاد و وضعیت را عوض کرده است.

حجت الاسلام علوی گفت: امسال در سال فرهنگ باید محور اصلی کارها رشد علمی باشد که البته به برکت انقلاب جامعه ما پیشرفت چشمگیری کرده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رشد علمی به فضای آرام و امن نیاز دارد تا فکر را بکار بیاندازد، افزود: یکی از رسالت های این وزارتخانه است که در همه مجامع علمی چنان امنیتی برقرار کند که همه احساس آسایش و راحتی کنند.

حجت الاسلام علوی اظهارکرد: وزارت اطلاعات وظیفه خود می داند برای همه مردم امنیت کامل را تامین کند.

وی گفت: ما خادم مردمی هستیم که در تمام عرصه های انقلاب با حضور با بصیرت خودشان دشمنان را مایوس و ناامید کرده اند.

وی همچنین دین اسلام را دین اخلاق حسنه معرفی کرد و افزود: رسول گرامی اسلام هدف از بعثت خود را شکوفایی مکارم اخلاقی در جامعه اعلام و می خواست امت واحده اسلامی در جهان ایجاد کند.

حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دنباله انقلاب پیامبر اکرم (ص) و بنیانگذار انقلاب ما فرزند برومند پیامبر(ص) بوده و خلف صالح امام خمینی نیز همان راه را ادامه می دهد و در این مسیر رهرو صادق آنها کسانی هستند که راه پیامبر (ص)را ادامه دهند.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به اخلاق حسنه اسلامی گفت: با کمال تاسف در سال های اخیر جامعه ما از بداخلاقی ها آسیب دیده است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه دین اسلام بداخلاقی را نمی پسندد، گفت: باید به همدیگر محبت بورزیم و یکدل و یکرنگ باشیم.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم داده و اخلاق جامعه را روز به روز به سمت حرمت و عزت حرکت دهیم.

وی گفت: امنیتی که از ایمان نشان گرفته باشد، زمینه و مقدمه شکوفایی اقتصاد را هم فراهم می کند.


ویدیو : وزیر اطلاعات: جامعه از بداخلاقی ها رها شود