وزیر اطلاعات: تذکر رهبر انقلاب به رسانه های دروغ پرداز / روحانی گفت اگر در مذاکرات موفق نشویم... :



رهبر انقلاب , وزیر اطلاعات , رهبر معظم انقلاب

 
 اخبار سیاسی - وزیر اطلاعات:
زمانی که رهبر معظم انقلاب، متوجه دروغ پراکنی ها علیه دولت شدند، برخی از این بزرگواران را احضار کرده و برخورد شدیدالحن انجام دادند/روحانی گفت اگر در مذاکرات موفق نشویم، خودم آن را برعهده می گیرم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید به خاطر تعلق به طیف های سیاسی مختلف به جان هم افتاد، گفت: یکی اصولگراست، یکی اصلاح طلب و آن دیگری مستقل، عیبی ندارد و عقاید هر کس برای خود و برای دیگران محترم است اما نباید به خاطر تعلق به طیف های سیاسی مختلف به جان هم افتاد.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر سه شنبه در همایشی که به منظور بزرگداشت سالروز رحلت جانگداز امام راحل(ره) و تبیین اهداف و اندیشه های ایشان با حضور حجت الاسلام علاءالدینی امام جمعه دماوند، شماری دیگر از مسئولان شهرستان و جمع کثیری از مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد،

 

اظهار داشت: جانشین بر حق امام راحل(ره) یعنی مقام معظم رهبری قدم به قدم راه رهبر کبیر انقلاب را دنبال کردند؛ امروز نظام مقدس اسلامی چشمان همه دنیا را به خود جلب کرده است، آن کسی که قطار نظام مقدس اسلامی را روی ریل اسلام و شرع حفظ کرده شخص مقام معظم رهبری است، ایشان خود بارها در فرمایشات خویش تأکید کرده اند که "تا زمانی که این مسئولیت بر عهده من است اجازه نخواهم داد مسیر جامعه از مسیر شرع اسلام دچار انحراف شود".

وی اضافه کرد: همه وارث نعمت انقلاب اسلامی هستیم که با مجاهدت ها و خون شهدای بسیاری به دست آمده و امروز کشورمان از مواهب استقلال و عزت آن بهره مند است؛ امیدواریم نسل امروز امانتدار خوبی برای این میراث ارزنده باشد و آن را با صحت و سلامت به نسل های بعد انتقال دهد تا ایران اسلامی طی نسل ها آتی نیز تحت فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

به نوشته ی مهر، این مسئول با اشاره به سخنان رئیس جمهور و به نقل از وی درباره جایگاه والای رهبری خاطرنشان کرد: دکتر روحانی، رئیس جمهوری چندی پیش در جمع سربازان گمنام امام عصر(عج) جملات زیبایی را مورد اشاره قرار داد که "در جمهوری اسلامی تنها باید یک حرف باشد و آن بیانات مقام معظم رهبری است و ما در این مسیر حرکت می کنیم".

وزیر اطلاعات ادامه داد: همچنین دکتر روحانی چندی قبل در یک گفتگوی دوستانه و پس از ارائه گزارشی از نامهربانی های برخی نسبت به دولت اظهار داشت که "این افراد اشتباه می کنند، آنها خیال می کنند اگر خدای ناکرده حضرت آقا تضعیف شوند به سود آنهاست، ولله اگر ایشان تضعیف شوند به ضرر همه است، عزت آقا عزت همه است".

"اگر در مذاکرات موفق شویم از رهنمودهای رهبری است و اگر ناموفق باشیم دولت نتوانسته"

علوی افزود: حرکت بر مدار ولایت، قوانین شرع و آموزه های ائمه اطهار(ع) چارچوب مسیر نظام مقدس اسلامی و همچنین دولت تدبیر و امید قلمداد می شود که از سوی رئیس جمهوری دولت یازدهم تدبیر شده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری همچنین در جمع معاونان وزارت اطلاعات اظهار داشت که "من تصمیم خود را گرفته ام، آقا اجازه داده اند تا مذاکره کنیم و ما نیز مذاکره می کنیم، این مذاکرات ممکن است به نتیجه دلخواه ختم شود و ممکن است که این چنین نشود؛ اگر موفق شویم من به حساب رهنمودهای حضرت آقا می گذارم و به مردم اعلام می کنم که هدایت های مقام معظم رهبری بود که ما را به موفقیت رساند، چراکه هر چه جایگاه رهبری محکم تر شود به نفع همه است،

 

اما اگر در این مذاکرات که احتمال هر نتیجه ای در آن هست، موفق نشویم، من به عهده می گیرم و معتقدم که حضرت آقا خوب راه را به ما نشان دادند و ما نتوانسیم، زیرا اگر منِ روحانی آسیب ببینم ضررش برای نظام کمتر است اما اگر خدای ناکرده رکن رکین نظام و اصل ولایت فقیه آسیب ببیند همه ضرر می کنند".

این مسئول با ابراز تأسف در خصوص رویکرد برخی نسبت به دولت یازدهم بیان داشت: برای من به عنوان یک عضو کوچک دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه تأسف است که برخی هرچه دروغ، افترا و تهمت است را به رئیس جمهور و وزرای آن نسبت می دهند، بولتن هایی به ما می رسد که مالامال از دروغ است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اوایل انقلاب منافقان برای اهداف سیاسی خود علیه انقلابیون دروغ می گفتند، تهمت می زدند و حتی شهید بهشتی را آمریکایی خطاب می کردند.

علوی تصریح کرد: اما متأسفانه امروز دیده می شود افرادی که مدعی ولایت مداری و دینداری هستند به مانند خوردن آب دروغ می گویند.

برخورد شدید رهبر با برخی مسئولان رسانه ها
به گفته وی، زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی متوجه این دروغ پراکنی ها شدند با مسئولانی که این رسانه های دروغ پراکنی مرتبط با آنها هستند تذکر شدیدالحن دادند و زمانی که مشاهده کردند که در عمل تأثیر آنچنانی نگذاشته خود برخی از این بزرگواران را احضار کرده و برخورد شدیدالحن انجام دادند که چرا دولت را تضعیف می کنید، مگر این دولت از کجا آمده است.

این مسئول تصریح کرد: این نمی شود که چون برخی از افراد از چشم و ابروی دولت خوششان نمی آید در امور اخلال کنند که این مسائل منجر به اخلال در مسیر توسعه و پیشرفت کشور شود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: باید در این کشور آرامش برقرار کرد تا در پرتو این آرامش افکار فرهیختگان به کار بیفتد و فرهنگ کشور شکوفا شود تا شعار سال مدنظر رهبری یعنی "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" محقق شود.

نباید به خاطر تعلق به طیف های سیاسی مختلف به جان هم افتاد

علوی با بیان اینکه نباید به خاطر تعلق به طیف های سیاسی مختلف به جان هم افتاد، گفت: یکی اصولگراست، یکی اصلاح طلب و آن دیگری مستقل، عیبی ندارد و عقاید هر کس برای خود و برای دیگران محترم است اما نباید به خاطر تعلق به طیف های سیاسی مختلف به جان هم افتاد.

وی ادامه داد: همه باید تحت پرتو هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و تدبیر دولت تدبیر و امید دست به دست هم داده و کار کنیم تا این مملکت پیشرفت کرده و این ملت احساس آرامش کند.
اخبار سیاسی - انتخاب


ویدیو : وزیر اطلاعات: تذکر رهبر انقلاب به رسانه های دروغ پرداز / روحانی گفت اگر در مذاکرات موفق نشویم...