ورود مدل جدید یک خودروی چینی به ایران : هنوز قیمت دقیقی برای عرضه این محصول ...


هنوز قیمت دقیقی برای عرضه این محصول به بازار مشخص نشده است، اما در مجموع می‌توان گفت این وانت در سطح قیمتی بین 11 تا 13 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد. یك وانت جدید چینی مجهز به كیسه هوا سال آینده وارد بازار ایران خواهد شد.

مدیرعامل شركت خودروسازان بم، اظهار كرد: این شركت تولید یك وانت جدید چینی را در دستور كار دارد.

وی با بیان این‌كه این وانت با برند هافی موتور در ایران تولید خواهد شد، خاطرنشان كرد: این خودرو ظرفیت500 كیلوگرم بار خالص را داشته و حجم موتور آن نیز 1300سی‌سی است.

وی ادامه داد: این وانت به سیستم‌ ترمز ضد قفل و كیسه هوای راننده تجهیز شده و مصرف سوخت آن در تردد شهری نیز 6.7 لیتر است.

فیروزی در خصوص قیمت این خودرو اظهار كرد: هنوز قیمت دقیقی برای عرضه این محصول به بازار مشخص نشده است، اما در مجموع می‌توان گفت این وانت در سطح قیمتی بین 11 تا 13 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل خودروسازان بم، با برنامه‌ریزی صورت گرفته این وانت از اوایل سال آینده وارد بازار ایران خواهد شد و در این سال حدود سه هزار دستگاه از این خودرو در ایران تولید خواهد شد.

در حال حاضر ایران خودرو، زامیاد و گروه بهمن سه نوع وانت را در ایران تولید می‌كنند. وانت پیكان تولیدی ایران خودرو ارزان‌ترین وانت موجود در بازار ایران است كه با قیمت حدود 7 میلیون تومان به فروش می‌رسید.

البته پلیس ناجا از ابتدای مهرماه شماره‌گذاری این خودرو را متوقف كرده و به همین دلیل قیمت این خودرو یك میلیون تومان گران‌تر شده است.

شركت زامیاد نیز وانت نیسان دوگانه‌سوز تولیدی خودرو را به قیمت حدود 13 میلیون و500 هزار تومان و مدل دیزلی آن را حدود 16 میلیون تومان عرضه می‌كند.

گروه بهمن هم دو نوع وانت مزدا و كاپرا را تولید می‌كند. قیمت وانت مزدا تك‌كابین حدود 15 میلیون تومان و دو كابین حدود 17 میلیون تومان است.

قیمت وانت كاپرا در نوع تك‌دیفرانسیل آن حدود 24 میلیون تومان و دو دیفرانسیل نیز حدود 27 میلیون تومان است.

منبع: ایسنا


ویدیو : ورود مدل جدید یک خودروی چینی به ایران