ورزشگاه دستگردی از کف تیم ملی نرود؟ : مهدی تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ...


مهدی تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال وعده‌هایی داده که هنوز محقق نشده‌اند. خبرگزاری فارس: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون وعده‌هایی را برای حل مشکلات تیم ملی داده که هنوز بسیاری از آنها محقق نشده‌اند.

تاج بلافاصله پس از انتخاب، جلسات مفصلی را به منظور نگه داشتن کی‌روش در تیم ملی با وی برگزار کرد. پس از اینکه سرمربی پرتغالی سرانجام متقاعد شد در تیم ملی ایران به کارش ادامه دهد، طرفین در چندین جلسه پیاپی حدود شصت الی هفتاد ساعت بر سر موانع موجود در راه آماده‌سازی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه به رایزنی و مذاکره پرداخته و رئیس جدید در این بین وعده‌هایی را به کی‌روش داد که با گذشت زمان هنوز بسیاری از آنها محقق نشده است.

کی‌روش در آخرین جلسه‌اش با هیأت رئیسه 11 بند را به عنوان موانع آماده‌سازی تیم ملی عنوان کرده و خواستار رفع آنها شد. تاج نیز بلافاصله پس از آمدن سعی کرد حل مشکلات مالی تیم ملی و تسویه حساب با ملی‌پوشان و کادرفنی را در اولویت کارش قرار دهد هرچند که بسیاری از این قدامات در زمان ریاست کفاشیان انجام شده بود که چون در دوران تاج به سرانجام رسید به نام او نیز تمام شد.

حل مشکلات مالی یکی از همین اقدامات مثبت بود تا نشانه‌های آشکار همکاری‌ از سوی فدراسیون با تیم ملی نمایان شود. با این موضوع همکاری حداقل در ظاهر به همین جا ختم شده و دیگر خبری از مهیا شدن امکانات دیگر برای تیم ملی نیست.

هنوز به یاد داریم که مهدی تاج در پایان یکی از جلساتش با سرمربی تیم ملی در جمع خبرنگاران قراردادی را نشان داده و ادعا کرد که مجموعه ورزشی دستگردی به مدت یک سال به اجاره فدراسیون فوتبال در آمده تا در این مجموعه برای این مدت در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

این ادعا در حالی حدود یک ماه پیش مطرح شد که تا همین امروز هنوز قراردادی بین مسئولان این ورزشگاه با فدراسیون فوتبال امضا نشده و مسئولان دستگردی که از طرف چند باشگاه داخلی با پیشنهادات اغواکننده‌ای مواجه شده‌‌اند امکان دارد امروز و فردا چشمان خود را به پیشنهاد فدراسیون فوتبال بسته و با یکی از این باشگاه‌ها وارد مذاکره شوند.

البته در این بین و طی روزهای اخیر حتی این گونه مطرح شد که کی‌روش کیفیت چمن این ورزشگاه را نپسندیده و نسبت به آن انتقاداتی را مطرح کرده است اما این دلیلی نمی‌شود که با دست بر روی دست گذاشتن، فرصت استفاده یک ساله تیم ملی از یکی از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی از کف برود.


ویدیو : ورزشگاه دستگردی از کف تیم ملی نرود؟