وداع کاسیاس با هواداران رئال +عکس : ایکر کاسیاس ساعتی پیش در نشست خبری خداحافظیش ...


ایکر کاسیاس ساعتی پیش در نشست خبری خداحافظیش با هواداران رئال حضور یافت و در فضایی بسیار احساسی، روبروی خبرنگاران و عکاسان پرتعداد حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه برنابئو نشست. ورزش سه/طرفداری: کاسیاس که در ابتدا بغض کرده بود؛ به یکباره شروع به گریستن کرد و برای لحظاتی فضای حاکم بر کنفرانس، تحت تاثیر منقلب شدن کاسیاس قرار گرفت. دروازه بان اسطوره ای رئال پس از 25 سال و انجام 725 بازی، این تیم را به مقصد پورتوی پرتغال ترک خواهد کرد.

کاسیاس , هواداران استقلال , ایکر کاسیاس

ایکر مقدس صحبت های خود را اینگونه شروع کرد:" در ابتدا می خواهم از شما که در این نشست حضور یافته اید تا مرا در این لحظات سخت و ویژه همراهی کنید، تشکر کنم. اینجا هستم تا با شما و به ویژه هواداران رئال وداع کنم.

روز گذشته جدائیم از رئال و پیوستنم به پورتو قطعی شد. انتخاب پورتو بخاطر انگیزه و هیجانی بود که از طرف مدیر و مربی این باشگاه به من منتقل شد. همچنین بخاطر ابراز لطف زیادی که از سوی هواداران پورتو از زمانیکه بحث پیوستنم به این باشگاه مطرح شد، دریافت کردم. ممنونم از پورتو که به من اعتماد کرد."

کاسیاس ادامه داد:" حالا پس از 25 سال که از نشان بزرگترین باشگاه دنیا یعنی رئال مادرید دفاع کردم، این باشگاه را ترک خواهم کرد. انگار همین دیروز بود که به رئال مادرید پیوسته و پیراهن پرافتخارش را به تن کردم. این رویای کودکی من بود که محقق شده بود.

در این مدت باهم خندیدیم، گریستیم، بردیم و باختیم. شخصیت من در رئال مادرید بود که شکل گرفت. رئال به من مسئولیت پذیری را آموخت و کمک کرد تا انسانی فروتن باشم. در این مدت لحظات بی نظیری را با هم تیمی هایم سپری کردم و همه آنها مثل اعضای خانواده ام بودند.

با جدایی از رئال، بازیکنان و دوستان بزرگی را ترک خواهم کرد. از آنها، همه مربیانم در رئال، پدر، مادر و به ویژه همسرم تشکر می کنم که در سخت ترین لحظات کنارم بودند."

کاسیاس صحبت های خود را خطاب به هواداران رئال اینگونه خاتمه داد:" از شما هواداران بخاطر حمایت های دائمیتان از من، برای کمک به من در افتخار آفرینی برای رئال و همچنین برخاستن در هنگام شکست ها تشکر می کنم.

جدا از اینکه دروازه بان خوب یا بدی برای رئال بودم، با همه کاستی ها و مزیت هایم، امیدوارم همه شما از من به عنوان یک شخصیت و انسان خوب یاد کنید.هرگز شما را از یاد نخواهم برد. هزاران بار تشکر و بدانید که هرجایی که باشم فریاد خواهم زد:زنده باد رئال.

نمی خواهم برای همیشه از شما خداحافظی کنم. این یک خداحافظی موقت است."

در این لحظه کاسیاس با تشویق حضار سالن کنفرانس را ترک کرد.



ویدیو : وداع کاسیاس با هواداران رئال +عکس