وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم! : eBay یک فروشگاه اینترنتی است ...


eBay یک فروشگاه اینترنتی است که میلیاردها کاربر در سراسر دنیا دارد. در این فروشگاه همه چیز می توانید پیدا کنید. کاربر به هر کالا با هر قیمتی نیاز داشته باشد، در eBay می تواند پیدا کند.      
پادشا: در 10 تا 15 سال گذشته زندگی موبایل ها زیر و رو شده است. از آن گوشی های بزرگی که فقط توان برقراری تماس و پیغام رسانی داشتند دیگر خبری نیست. حالا اسمارت‌فون‌هایی وارد بازار شده اند که اپلیکیشن های بی‌شمار برای آنها وجود دارد. کاربر می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود، هر برنامه و نرم افزاری می خواهد را دانلود و استفاده کند. همین رونق اپلیکیشن ها به شکل‌گیری کمپانی ها و موسسات متعددی منجر شده است. شرکت هایی که در زمینه ساخت اپلیکیشن و نرم افزار فعالیت دارند. یا شرکت هایی که روی رسانه سرمایه گذاری های کلان کرده اند.

موسسه های بسیاری در سراسر دنیا هستند که کار و درآمد آنها از طریق اینترنت است. یعنی وب‌سایت‌هایی هستند که هر کدام ماموریت و چشم انداز ویژه خود را دارند. به طور مثال، می توان به گوگل اشاره کرد. این شرکت در بازار فناوری بسیار موفق است و همه آن را با لقب «غول اینترنتی» می شناسیم.

14. eBay

eBay یک فروشگاه اینترنتی است که میلیاردها کاربر  در سراسر دنیا دارد. در این فروشگاه همه چیز می توانید پیدا کنید. کاربر به هر کالا با هر قیمتی نیاز داشته باشد، در eBay می تواند پیدا کند. eBay وسایل دست دوم نیز دارد. در آماری که Glassdoor منتشر شده است، 3.7 نفر از هر 5 نفر از کارمندان این کمپانی از کار کردن در آن کاملا راضی هستند. آنها می توانند به خوبی میان کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنند. قابل تغییر بودن ساعات کاری یا امکان کار کردن از راه دور یا از خانه از جمله مواردی هستند که کارمندان را راضی نگه می دارد.

وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند , چگونه اسم سایت انتخاب کنیم , چگونه سایت خود را به گوگل معرفی کنیم


13. Zappos.com

نام Zappos را می توان در میان یکصد کمپانی برتر برای کار کردن در فهرست فورچون پیدا کرد. 6 سال متوالی است که این شرکت به عنوان محل مناسب برای کار معرفی می شود. این کمپانی فرصت های شغلی متعددی دارد و از جمله می توان به کدنویسی، مدیریت دیتا و پشتیبانی اشاره کرد. این کمپانی امکانات بسیاری به کارمندان خود می دهد از جمله باید به کلاس های آموزشی و داشتن استاد اشاره کرد. 

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم , با چه روش هایی عوارض امواج موبایل را کمتر کنیم , چگونه متن را از سایت کپی کنیم


12. NetApp

در آماری که Glassdoor از کارمندان NetApp گرفته است 7/3 درصد از کارمندان از کار دراین شرکت کاملا راضی بوده اند. در سال 2010 میلادی، مجله فورچون، NetApp را به عنوان هفتمین شرکت برتر برای کار معرفی کرده است. رضایت کارمندان در این شرکت بسیار زیاد است. این کمپانی 12 سال است که در فهرست برترین کمپانی ها قرار دارد. نت‌اپ 5 هزار کارمند دارد. کارمندان این کمپانی با نمایش خلاقیت می توانند خیلی راحت حقوق دریافتی خود را افزایش دهند. 

برای افزایش بازدید سایت چه کار کنیم , چطور در سایت بالاترین انرژی کسب کنیم , چگونه یک سایت هک شده را پاک سازی کنیم؟


11. Intuit

کار کردن در کمپانی Intuit آرزوی بسیاری از برنامه نویس ها و توسعه دهنده ها است. در این شرکت کارمندان این جرا ت را دارند تا 4 ساعت در هفته به تنهایی روی ایده های فردی خود کار کنند. سپس همه دور هم جمع می شوند و ایده هایشان را مطرح می کنند تا با همفکری و همکاری هم یک ایده بزرگ و پروژه عالی را اجرا کنند. طبق آمار Glassdoor میزان رضایت کارمندان از این شرکت 3.9 از 5 است.

سایت های دانلود چگونه باز کنیم , دستگاه های بدنسازی که نباید از آنها استفاده کنیم , چرا سایت طراحی می کنیم؟


10. Ultimate Software

این شرکت، تولیدکننده خدمات توسعه و خدمات مبتنی بر سیستم ابری است . سرمایه این کمپانی چیزی حدود نیم میلیارد دلار است و کارمندان نیز از درآمد، شرایط کاری و محیط کاری خود بسیار راضی و خرسند هستند. طبق آمار گلاسدور، میران رضایت کارمندان 4.6 از 5 است.

چگونه تمام امکانات یک وب سایت را دریافت کنیم , چگونه سایت را به گوگل معرفی کنیم , چگونه مطالب را از سایت دیلیت کنیم تو گوگل نمایش ندهد


 9. Elite SEM

Elite SEM یک موتور جست‌وجوی بازاریابی در نیویورک است. این کمپانی هر روز هفته به صورت 24 ساعته فعال است و بیشتر کارمندان از شرایط کار و درآمد خود در این کمپانی رضایت کامل را دارند.

چگونه مطلب را از سایت دیلیت کنیم و گوگل نمایش ندهد , از چه راه هایی به باکو سفر کنیم , چگونه تصویری از وب سایت کپی کنیم


8.  The Chive

این کمپانی در آستین تگزاس قرار دارد و یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین وب سایت ها است. The Chive در سال 2008 میلادی تاسیس شد اما خیلی زود توانست نام خود را به عنوان یکی از شرکت های عالی برای کار کردن بر سر زبان ها بیندازد.

چگونه سایت رو addmon کنیم , چطور ورودی یک سایت را هک کنیم , چگونه برای سایت خود مطلب پیدا کنیم

این مطلب ادامه دارد...


ویدیو : وب سایت هایی که آرزو داریم در آنها کار کنیم!