وب‌سایت خودروی بدون راننده Google : شرکت گوگل اعلام کرد که برای آموزش علاقمندان ...


شرکت گوگل اعلام کرد که برای آموزش علاقمندان به استفاده از خودروهای بدون راننده خود و دریافت نظرات علاقمندان به همکاری با این پروژه، سایت اختصاصی راه اندازی کرده است.



پادشا: خودروی بدون راننده گوگل که در حوزه فناوری اطلاعات و صنعت خودرو، از سال 2009 میلادی، چالش های زیادی را ایجاد کرده است، صاحب سایت اینترنتی مجزا شد. این سایت که به عنوان بخشی از پرتال اصلی گوگل می باشد، تلاش میکند تا موضوعات ایمنی و فنی مربوط به استفاده از چنین خودروهایی را به افراد آموزش دهد.

به گزارش پادشا، پروژه جنجالی خودروی بدون راننده گوگل که چند سال پیش به طور رسمی راه اندازی شد، امروزه مخاطبان زیادی پیدا کرده است به گونه ای که گوگل را بر آن داشت تا برای تعامل بهتر با مخاطبان و مشتریان چنین خودروهای کوچک و کم مصرف و بدون راننده که هوشمند هم هستند، پرتال ویژه راه اندازی کند. در این پرتال ،مسائل ایمنی ، گزارش های فصلی، مطالب آموزشی و فنی برای عموم علاقمندان به نسل های آینده خودروهای هوشمند آموزش داده می شود. فضای اجتماعی تعاملی که گوگل از این طریق برای تعامل با مخاطبان خودروهای بدون راننده ایجاد کرده است، می تواند بی ارتباط با پروژه سایدوالک لاب آن که چند روز پیش رونمایی شد نباشد. ساید والک به عنوان استارت آپ جدید گوگل قصد دارد تا زندگی شهری را با فناوری اطلاعات، هوشمند کند. تا کنون با خوردوهای هوشمند، بیش از 1 میلیون مایل مسافت توسط مدیران گوگل طی شده است و تست های مختلفی در کالیفرنیا و ایالت های دیگر بر روی آن گرفته شده است. یکی از دلایل راه اندازی خودروهای بدون راننده، استفاده از توانایی فناوری دقیق و هوشمند برای هدایت خودرو به جای راننده فیزیکی هست که خطای انسانی هم به ان اضافه می شود. 94 درصد تصادفات رانندگی در آمریکا به خاطر خطای انسانی بوده است.

نخستین خودروی بدون راننده گوگل توسط Toyota Prius و در اتوبان های کالیفرنیا حرکت کرد.
 
اجاره انواع خودروی بدون راننده در جزیره کیش , خودروی بدون راننده گوگل , کرایه و اجاره انواع خودروی بدون راننده در جزیره کیش

سه سال بعد یعنی در سال 2012، گوگل تجهیزات و سامانه های مربوط به پروژه خودروی بدون راننده را بر روی خودروی Lexus RX450h. قرار داد و 300 هزار مایل با آن رانندگی انجام شد.
 
خودروی بدون راننده , کرایه خودروی بدون راننده در کیش , خودروی بدون راننده رولز رویس

پس از آن ، استفاده از خودروی بدون راننده در خیابان های آمریکا مورد بررسی قرار گرفت که فرآیند سخت و از نظر محیط زیستی مشکل بود.
 
اجاره خودرو بدون راننده , باز شدن سایت بدون www , خرید از سایت های خارجی بدون کارت

خودروهای بدون راننده , کسب درآمد اینترنتی بدون سایت , ثبت سایت در google
 
تصویرمدل اولیه خودروی بدون راننده گوگل که در سال 2014 رونمایی شد و توانایی این را دارد که 100 درصد بدون راننده حرکت کند.
 
خودرو بدون راننده , ساخت سایت در هاست بدون انتشار ان , fباز کردن سایت رادیو جوان بدون فیلترشکن

 در دسامبر 2014، نسخه نهایی خودروی بدون راننده گوگل پس از رفع مشکلات فنی و تست های مکرر رونمایی شد.

سایت خودروی بدون راننده گوگل در نشانی google.com/selfdrivingcar قرار دارد. نشانی ویژه این پروژه در گوگل پلاس هم در نشانی  google.com/+selfdrivingcar قرار دارد.



ویدیو : وب‌سایت خودروی بدون راننده Google