واکنش یک مقام نظامی به مصوبه اخیر مجمع : معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره ...


معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد انتخابات و عدم ورود نیروهای مسلح به گروهها، جریانات و احزاب سیاسی گفت: این موضوع مسأله جدیدی نیست و همواره مدنظر نیروهای مسلح بوده است. خبرگزاری ایسنا: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد انتخابات و عدم ورود نیروهای مسلح به گروهها، جریانات و احزاب سیاسی گفت: این موضوع مسأله جدیدی نیست و همواره مدنظر نیروهای مسلح بوده است.

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در پی تصویب "ممنوعیت ورود افراد نیروهای مسلح در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی در انتخابات و جانبداری از داوطلبان خاص" توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بدو تشکیل تاکنون و در چارچوب فرامین و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از ورود در دسته‌بندی‌ها، جناح بندی ها و گروه های سیاسی اجتناب داشته اند.

وی همچنین افزود: ارتقای سطح شناخت و بصیرت سیاسی همواره در دستور کار نیروهای مسلح قرار داشته و در این زمینه تلاش شده است که آحاد نیروهای مسلح از درک و شناخت و تحلیل درست در مورد پدیده‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، شناخت جریانات و گروه‌های همگرا و واگرا نسبت به انقلاب و نظام و سایر موضوعات مربوط برخوردار باشند.

سردار جزایری با تأکید به اینکه "مصوبه شورای تشخیص مصلحت در مورد انتخابات و عدم ورود نیروهای مسلح به گروهها و جریانات و احزاب سیاسی، مسأله تازه ای نیست"، گفت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر امام و رهبری فراتر از گروه‌بندی‌های سیاسی، بدنبال اجرای رسالت و مأموریت بزرگ حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بوده و بدیهی است در این راه حسب فرامین، قوانین و مقررات جاری با هر مانعی مقابله خواهند کرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در همه انتخابات گذشته کشور که بحمدلله به لحاظ صحت و درستی روند انتخابات، نظام سربلند بیرون آمده است، نیروهای مسلح یا در نقش حافظان آرای مردم و یا در کنار سایر شرکت کننده‌ها، در انتخابات حضور داشته و آراء خود را به صندوق‌ها ریخته‌اند.

سردار جزایری در پایان تأکید کرد: هرگاه انقلاب و نظام و کشور در هر زمان و در هر مکان با مشکل مواجه شود، نیروهای مسلح در برطرف کردن آن در صحنه حاضر خواهند بود.


ویدیو : واکنش یک مقام نظامی به مصوبه اخیر مجمع