واکنش کاربران مارکا به بازگشت دوباره نکونام : یکی از هواداران اوساسونا نوشته ...


یکی از هواداران اوساسونا نوشته است : " به پیش اوساسونا و شاهزاده پارسی. می دانم که خط میانی اوساسونا مال تو خواهد بود " آی اسپورت: دوشنبه هفته گذشته جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان با قراردادی دو ساله به اوساسونا پیوست. این دومین دوره حضور نکونام در این باشگاه اسپانیایی است که فصل جاری را در دسته دوم فوتبال اسپانیا حضور خواهد داشت.

معرفی جواد در حضور 500 هوادار اوساسونا بازتاب خوبی در رسانه های اسپانیا داشت.وبسایت روزنامه مارکا نیز خبر پیوستن نکونام به اوساسونا را بازتاب داده بود.

زیر این خبر، تعدادی از کاربران این وبسایت و علاقمندان باشگاه اوساسونا نظرات خود را نسبت به این خرید باشگاه محبوبشان نوشته بودند.

در زیر نگاهی می اندازیم به واکنش اسپانیایی ها و بخصوص هواداران اوساسونا نسبت به پیوستن جواد نکونام به اوساسونا :" یک خرید خوب ،حالا روی توپ های کاشته و برگشتی می توانیم امیدوارتر باشیم " "از نکونام خوشم می آید. اما بازی های اخیر او در جام جهانی و در این دو سال گذشته را ندیده ام و نمی دانم وضعیت فعلی او چگونه است؟"

" کمی مسن تر شده اما فکر نمی کنم در منطقه ای که او بازی می کند چندان تاثیر گذار باشد. نکو هیچوقت از لحاظ فیزیکی بازیکن خیلی قدرتمندی نبوده با این وجود مشارکت تیمی او فوق العاده است"

" نکونام بزرگ. ممنون اوساسونا" " به پیش اوساسونا و شاهزاده پارسی. می دانم که خط میانی اوساسونا مال تو خواهد بود" " برای این اوساسونا او خرید خوبی است. او یک الگو است و می تواند به جوانان باشگاه تجربیات خود را منتقل کند.او عاشق اوساسوناست"

" به پیش نکو و اوساسونا. نکو در هنگام ضربات کاشته خیلی موثر است. در دسته دو به کار ما می آید " " یک خرید خوب " " آمدن نکو مرا هیجان زده کرد. خیلی ها می گویند که اوساسونا خرید بیشتری نخواهد داشت. با این حال یک مهاجم دیگر باید به تیم اضافه شود"

" امیدوارم نکو بتواند مثل سال های ابتدایی ورودش برای ما بازی کند و تیم را به لالیگا بازگرداند" " نکو به خانه ات خوش آمدی" " ببینیم در درون زمین چه می کند "

" نکو بازیکنی است که با جو باشگاه آشناست. خرید خوبی که می تواند کمک کند به لالیگا برگردیم " " نکوی بزرگ. برای من خیلی مهم است که او در فصلی که اوساسونا سقوط کرده به تیم برگشته است. اوساسونا با این بازیکنان همیشه زنده می ماند "

اینها گوشه ای از نظرات هواداران اوساسونا نسبت به آمدن دوباره نکونام به تیمشان بود. بی اغراق در نظرات کاربران مارکا حتی یک موضع گیری منفی نسبت به نکونام وجود نداشت و غالبا بازگشت او به اوساسونا را تبریک گفته بودند.


ویدیو : واکنش کاربران مارکا به بازگشت دوباره نکونام