واکنش پرویز پرستویی بعداز دریافت سیمرغ : پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی ...


پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی بادیگارد بعد از کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد با انتشار دو متن جداگانه از مردم و همکارانش تشکر کرد. روزنامه دنیای اقتصاد: پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی بادیگارد بعد از کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد با انتشار دو متن جداگانه از مردم و همکارانش تشکر کرد.

پرویز پرستویی با انتشار عکسی از سایر نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر نوشت:«همکاران و هنرمندان عزیزم؛ رضاکیانیان، فرهاداصلانی، پیمان معادی و نوید محمدزاده. خوشحالم که فارغ از همه هیاهو‌ها و کشمکش‌های روزمره جشنواره، خوش درخشیدید و بحق مورد توجه قرار گرفتید، خرسندم که در کنارتان بودم.»

سیمرغ پرویز پرستویی , پرویز پرستویی , اینستاگرام پرویز پرستویی

وی همچنین در مطلب دیگری با تشکر از مردم و مخاطبان فیلم بادیگارد نوشت: مردم من، مخاطبان من، همدلان من، دوستان من؛ زبانم بسته و قاصر است در برابر دریای بیکران محبت‌های شما چگونه از تک تک شما قدردانی کنم. احساس شگفت انگیز و بزرگی است در کنار شما بودن وخواندن پیام‌های پر از مهر شما عزیزان. اگر ایفای نقش من تاثیری و تقدیری داشته همه به لطف گرمای نفس شما و نزدیکی با شما بوده.

سال‌ها رنج من، زندگی هنری من وکار من انجام وظیفه کوچکی بوده در برابر شما مردم بزرگ. هنرمند نیازمند جست‌وجو برای رسیدن به معرفتی عمیق از شرایط جامعه است زیرا هنر در زمانه ما از ضروریات جامعه است و نه وسیله‌ای برای تفنن و تفریح و بی‌هدفی محض بنابراین نظرات شما موهبتی است عظیم برای من.

از خدا می‌خواهم هنری پر از شعور، تفکر و ادب و راستی نصیبم گرداند و همواره نه به مصلحت و نه برای تنها امرار معاش ونه وسیله و ابزاری در دست دیگران؛ که برای مردم و به شناخت و عقیده و مسوولیت ادای وظیفه کنم و به دنبال راستی در هنرم نقش‌هایی برگزینم که ماحصل آن، اثری باشد که ذهنی از تماشای آن آرام گیرد؛ دینی ادا شود و زندگی‌هایی به هم نزدیک شود و در پس آن بتوان بدی‌ها را شناساند و خوبی‌ها را نمایان کرد.


ویدیو : واکنش پرویز پرستویی بعداز دریافت سیمرغ