واکنش وزیر بهداشت به اظهارات رادان: کارهای مهمتری در حوزه سلامت داریم : واکنش ...



واکنش وزیر بهداشت به اظهارات رادان: کارهای مهمتری در حوزه سلامت داریم

 

وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی٬ با بیان این که مسئول اصلی نظارت بر موضوعات خارج از حوزه سلامت٬ سازمان اماکن است٬ گفت: به‌طور حتم هم‌اکنون مسائل و موضوعات مهم‌تری در حوزه سلامت وجود دارد.

 

مرضیه وحیددستجردی در گفت‌وگو با خانه ملت٬ در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات مقامات نیروی انتظامی درباره نحوه پوشش پرسنل بیمارستان‌های خصوصی٬ افزود: به‌طور حتم هم‌اکنون مسائل و موضوعات مهم‌تری در حوزه سلامت وجود دارد.

 

وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی٬ با بیان این که این وزارتخانه مسئول نظارت بر بیمارستان‌های خصوصی نیست٬ گفت: متأسفانه به‌علت تعدد بیمارستان‌های سازمانی٬ وزارت بهداشت نمی‌تواتد بر تمام محورهای و موضوعات بیمارستان نظارت کند.

وی با تأکیدبر این که مسئول اصلی نظارت بر موضوعات خارج از حوزه سلامت٬ سازمان اماکن است٬ تصریح کرد: وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی تمام تلاش خود را برای نظارت بر بیمارستان‌ها انجام داده است.

 

این مقام دولتی٬ درباره نحوه نظارت وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی بر بیمارستان‌های خصوصی٬ توضیح داد: به‌طور حتم تمام موضوعات و محورهای یک بیمارستان از چشم ناظرین دور نمی‌ماند و به تمام اقدامات پرسنل امتیاز می‌دهیم٬ به‌طور مثال در موضوع حجاب و عفاف در بیمارستان‌ها امتیاز سه‌هزار درنظر گرفته شده است.

 

وزیر بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی٬ ادامه داد: هم‌اکنون نظارت مستمر بر بیمارستان‌ها امکان‌پذیر نیست و ناظرین در بازه‌های زمانی مشخص اقدام به نظارت بر این مراکز می‌کنند.

چندی پیش سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی از پوشش نامناسب پرسنل برخی بیمارستان‌های خصوصی انتقاد کرده بود..../خانه ملت


ویدیو : واکنش وزیر بهداشت به اظهارات رادان: کارهای مهمتری در حوزه سلامت داریم