واکنش وزارت کشور به ربایش قهرمان شمشیربازی :   اخبار اجتماعی - واکنش وزارت ...



وزارت کشور , تالار وزارت کشور , تختی چند بار قهرمان کشور شد

 

اخبار اجتماعی - واکنش وزارت کشور به ربایش قهرمان شمشیربازی

وی از بررسی کارآگاهان انتظامی و تحقیقات گسترده آنان به منظور اطلاع از سرنوشت افراد ربوده شده خبر داد و جزییات بیشتر این حادثه را منوط به تحقیقات بیشتر توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دانست.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه بررسی ها در زمینه ربوده شدن «حامد صداقتی» قهرمان شمشیر بازی کشورمان همچنان از سوی مسوولان ذیربط ادامه دارد، گفت: احتمال تسویه حساب شخصی در این پرونده وجود دارد.

«روح الله جمعه ای» در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: هنوز دلایل و شواهدی از وجود گروهک های تروریستی و یا گروگان گیری آنها در پرونده شمشیرباز ربوده شده بدست نیامده است و احتمال تسویه حساب شخصی در این پرونده وجود دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات بین الملل وزارت کشور خاطر نشان کرد: تا کنون هیچ خبر موثق، رسمی و دقیقی از علل و انگیزه وقوع حادثه برای صداقتی شمشیر باز کشورمان نداریم.

جمعه ای تاکید کرد: پیگیری ها همچنان از سوی مسوولان ذیربط در خصوص پرونده صداقتی و همراهانش ادامه دارد.

یک منبع مسوول و عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان عصر جمعه اعلام کرد: سه جوان اهل تهران که با یک دستگاه خودرو پژو پارس از چابهار عازم زاهدان بودند مقارن ساعت 19 و 30 دقیقه شامگاه چهارشنبه در حوالی شهرستان مرزی خاش بر اثر تیراندازی افراد نامشخص متوقف شدند که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو کشته و از سرنوشت دو نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

وی افزود: این دو نفر به نام های ˈحامد صداقتیˈ قهرمان شمشیر بازی ایران و  ˈمهدی حسینیˈ وکیل شاغل در تهران به احتمال زیاد ربوده شده اند.

این منبع آگاه انگیزه ربایندگان را نامشخص عنوان کرده بود.

وی از بررسی کارآگاهان انتظامی و تحقیقات گسترده آنان به منظور اطلاع از سرنوشت افراد ربوده شده خبر داد و جزییات بیشتر این حادثه را منوط به تحقیقات بیشتر توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دانست.

ˈمحمد اکبر چاکرزهیˈ فرماندار شهرستان خاش نیز با تایید ربوده شدن قهرمان شمشیر بازی کشورمان گفت: هنوز بطور کامل مشخصات افراد رباینده معلوم نشده و تحقیقات برای شناسایی مسببان حادثه ادامه دارد.

شهرستان خاش در فاصله 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و با کشور پاکستان هم مرز است.

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو : واکنش وزارت کشور به ربایش قهرمان شمشیربازی