واکنش مصر به پیام تهدید آمیز سرکرده داعش :  اخبار بین الملل -  واکنش مصر به ...



پیام محبت آمیز , تهدید دربی تهران توسط داعش  , پیام های محبت آمیز


 اخبار بین الملل -  واکنش مصر به پیام تهدید آمیز سرکرده داعش

مشاور مفتی مصر در واکنش به پیام صوتی سرکرده داعش گفت: تروریست ها پیروان خود را با توهم خلافت و وعده زنان به اسارت گرفته شده فریب می دهند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "ابراهیم نجم" تأکید کرد که خداوند از مصر حمایت می کند و همان گونه که پایان کار مغولان در مصر رقم خورد، هلاکت گروههای تروریستی نیز به اذن خداوند به دست مصری ها خواهد بود.

نجم تاکید کرد: تروریست ها پیروان خود را با وعده هایی مانند توهم خلافت و یا بهره مند شدن از زنانی که به اسارت می گیرند فریب می دهند، و آن چه که در فایل صوتی منسوب به ابوبکر بغدادی سرکرده داعش آمده، فهم نادرست و تاویل اشتباه از آیات و احادیث مربوط به جهاد است.

وی با انتقاد از اقدامات وحشیانه داعشی ها اظهار داشت: این گروه گمراه عاشق ریختن خون بیگناهان و هتک آبروهاست و از آیات مربوط به جهاد با فهم نادرست و تفسیر بیمارگونه خود در تلاشی مایوسانه می کوشد تا جنایات خود را لباس شریعت بپوشاند و اینگونه است که غیرمسلمانان را نسبت به اسلام و مسلمین بدبین می کنند، و جنگ علیه جهان اسلام را سبب می شوند. بدین ترتیب آسیبی که اسلام از ناحیه این افراد می بیند از ناحیه دشمنان خود نمی بیند.

این مسوول مصری خاطرنشان کرد که این گروه تروریستی می کوشد با افزایش مهارت و توانایی های میدانی خود مردم را دچار توهم کرده و این طور وانمود کند که برای جهاد و اجرای قوانین شرع خداوند می کوشد در حالی که کار آنها جز تروریسم و تحریف کلام خدا نیست.


 اخبار بین الملل -  تابناک


ویدیو : واکنش مصر به پیام تهدید آمیز سرکرده داعش