واکنش مجلس به حواشی تشییع غواصان شهید : دیروز برخی مجریان و مداحان از تریبون ...



غواصان شهید , تشییع جوان ترین شهید مدافع حرم , تشییع پیکر شهید پارالمپیک بهمن گلبار نژاد

دیروز برخی مجریان و مداحان از تریبون مراسم تشییع شهدا ، با کلمات رکیک رییس مجلس و برخی مسوولان را خطاب کردند که انتشار این فیلم ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اتفاقات در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص تاکید کرد: حماسه حضور ملت شریف ایران که نشان از عشق آنان به شهدای بزرگوار کشور می باشد، نباید دستخوش بی اخلاقی ها و رفتارهای افراطیون شود.

به گزارش ایرنا از اداره کل اخبار مجلس شورای اسلامی ، مهدی کیایی افزود: در حالی که دیروز(سه شنبه) فضای شهر تهران عطر آگین حضور 270 شهید گلگون کفن و مظلوم غواص و گمنام بود و جهانیان شاهد تجدید میثاق دوباره ملت با فرزندان شهید خویش بودند، متاسفانه برخی از مجریان برنامه با بی اخلاقی از جایگاه مراسم ، برخی کلمات ، عبارات و تهمت های ناروا را خطاب به برخی مسوولان کشور بیان کردند که باعث تشویش و ناراحتی حاضرین گردید.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی چهره های تحریک شده از سوی افراطیون ، بدون در نظر گرفتن حرمت و ساحت مقدس شهیدان و همچنین لحظات پرشور حضور مردم در بدرقه فرزندان مظلوم و سرافراز خویش ، فرصت را برای عقده گشایی ، تخریب و توهین به خادمان ملت و افراد و کارگزاران پرتلاش نظام مغتنم شمرده و به قداست و ارزش معنوی مراسم با توهین ها و کلمات زشت خدشه وارد ساختند.

وی افزود: شهیدان معیار و طراز ممتاز و عالی کشور هستند؛ اگرچه عظمت و اعتبار شهیدان بسیار فراتر از این تحرکات و رفتارهای کج مدارانه می باشد ، اما احترام به شهیدان وظیفه همگان می باشد و لازم است مراقب باشیم با این نوع بی اخلاقی های سیاسی و جناحی عرصه شهادت و رشادت ایثارگران دچار آسیب نشود.

لازم به ذکر است دیروز برخی مجریان و مداحان از تریبون مراسم تشییع شهدا ، با کلمات رکیک رییس مجلس و برخی مسوولان را خطاب کردند که انتشار این فیلم ها در سایت ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت.


اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو : واکنش مجلس به حواشی تشییع غواصان شهید