واکنش ماجدی به اظهارات رحمتی : سرپرست استقلال در واکنش به اظهارات رحمتی علیه ...


سرپرست استقلال در واکنش به اظهارات رحمتی علیه خودش تنها به گفتن کلمه آفرین کفایت کرد. خبرگزاری ایسنا: میرشاد ماجدی در پاسخ به اظهارات مهدی رحمتی که در یکی از جراید صحبت‌هایی را علیه وی کرده بود، گفت: تنها به گفتن این جمله بسنده می کنم که آفرین آقای رحمتی.

او درباره وضعیت تیمش در اردوی کیش گفت: اردوی بسیار خوبی را در این جزیره پشت سر گذاشتیم و امروز (سه شنبه) با مس کرمان دیداری تدارکاتی خواهیم داشت. به امید خدا چهارشنبه هم ریکاوری می‌کنیم و پنجشنبه راهی اهواز می‌شویم تا روز جمعه برابر صنعت نفت به میدان برویم.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره بازی تیمش برابر نساجی در قائمشهر بیان کرد: این بازی و اردو در قائمشهر هنوز قطعی نشده و چیزی از سوی باشگاه استقلال در این باره به من ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد تیم ملی برابر بحرین اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از تیم ملی برابر بحرین شاهد بودیم و با این توانایی که از تیم ملی دیدیم، باید به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنیم. با این تیم و این پتانسیل من فکر می‌کنم باید به فینال راه پیدا کنیم.

ماجدی درباره ارزیابی‌اش از قطر و امارات عنوان کرد: با توجه به نمایش قطر برابر امارات خیلی بعید است که آنها برای ما مشکل‌ساز شوند. با این‌حال امارات تیم بسیار خوبی بود و با برنامه کار کرد. آنها می‌توانند برای تیم ما مشکل ساز شوند.

سرپرست استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی جام ملت‌ها می‌داند، گفت: من فکر می‌کنم ایران به همراه ژاپن و استرالیا مدعی اصلی قهرمانی هستند. با این‌حال تیم کره با توجه به یک بازی‌ای که از آنها دید، خیلی قدرتمند و مدعی نبود. البته شاید آنها در بازی‌های بعدی عملکردشان متفاوت شود اما در این تک بازی من آنها را مثل همیشه ندیدم.


ویدیو : واکنش ماجدی به اظهارات رحمتی