واکنش قطبی به تبانی در بازی‌های ملی : مدیر برنامه های سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ...


مدیر برنامه های سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از قول او می گوید که ادعای تبانی مضحک و بی اساس است و صرفا دروغ اول آوریل بوده است. روزنامه نود: با مدیر برنامه‌های افشین قطبی در خصوص انشاء جزئیات تبانی در بازی تیم‌ملی ایران با بحرین صحبت کردیم و حاج باقر به نقل از افشین قطبی اظهار داشت: «نه من ویلسون راج پرومال را می‌شناسم نه هیچ علاقه‌ای به بنگاه های شرط‌بندی کنار فوتبال دارم. در دنیای فوتبال هم حرف امثال این آقا نه برای کسی اهمیت دارد و نه کسی در مورد آن اظهارنظری می‌کند. من از رفتاری که فدراسیون فوتبال درمواجهه با این اظهارات غیرواقع داشته متعجبم.»
 
وی در ادامه افزود: «سرمربی سابق تیم‌ملی اعتقاد دارد اگر قرار بود با این قضیه برخورد مسئولانه‌ای شود واحد حقوقی فدراسیون فوتبال باید به خاطر زیر سئوال بردن ماهیت بازی جوانمردانه تیم‌ملی ایران در دیدار دوستانه با بحرین پیش از بازی‌های پلی‌آف جام‌جهانی 2010 در بحرین از این شخص شکایت کند.»
 
حاج باقر در ادامه تاکید کرد: «ویلسون راج پرومال باید به خاطر اظهارات غیرواقع در خصوص تیم‌ملی ایران در مجامع قضایی بین‌المللی پاسخگو باشد چرا که این مسئله تهمت زدن به افشین قطبی نیست بلکه زیر سئوال بردن ماهیت تیمی است که نام ایران را یدک می‌کشد آن وقت به جای این موضوع می‌شنوم حراست فدراسیون این نقل قول کذب را باور کرده و مشغول تحقیق و تفحص در مورد آن است. راستش باور نمی‌کنم این اظهارات را یک مقام ایرانی در مورد تیم‌ملی کشورش گفته است.»
 
مدیر برنامه‌های قطبی تاکید کرد، افشین در پایان این حرف‌ها هم به تقویم میلادی این روزها اشاره داشت و با لحن خاصی این قضیه را به رسم دروغ روز اول آوریل مرتبط دانست و گفت: «احتمالا این دروغ اول آوریل است که بعضی‌ها آن را جدی گرفته‌اند و مشغول تحقیق در موردش هستند...»


ویدیو : واکنش قطبی به تبانی در بازی‌های ملی