واکنش عجیب یک کارگردان به فساد در سینما : یعنی همین هنرمندان در سینما و تلویزیون ...


یعنی همین هنرمندان در سینما و تلویزیون مدافع انقلاب‌مان هستند. از کجا هنرمند بیاوریم؟ برویم واردات کنیم و از چین بیاوریم. برویم از چین بازیگر بیاوریم؟ خبرگزاری برنا :  طالبی در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود فساد در سینمای ایران  گفت: در بوتیک فروشی‌ها هم مساله فساد هست.

 در همه صنوف وجود دارد؛ در صنف ما هم هست. چرا نمی‌روید صنف‌های بوتیک فروش را بیاورید در موردشان صحبت کنیم. حتی راننده تاکسی‌ها را هم در این زمینه می‌توان به چالش کشید.


بازیگری عنوان کرده که اجازه نمی‌دهد دخترش وارد سینما شود....

خوب برخی دلشان نمی‌خواهد دخترشان وارد سینما شود، این دلیلی بر فساد سینما نیست.

بهترین کارگردان های تاریخ سینما , گاف های عجیب سینما , 10 کارگردان برتر تاریخ سینما

خوب دلیل‌شان را این مساله عنوان کردند....

این را از قول من بنویسید: "روزی که قرار شود راجع به این قضیه حرف بزنم، آنوقت خیلی‌ها خجالت می‌کشند از حرف‌هایی که می‌زنند."

ما پاک‌ترین سینما را در دنیا داریم. نباید این "پاک ترین" را اینقدر مورد هجوم قرار دهیم. در همه صنوف آدم بد وجود دارد. در صنف ما هم آدم بد هست. آدم بی محبت و نامرد هم وجود دارد. نمی گویم همه یکدست هستند.

در همه صنوف این مساله وجود دارد، مگر در خبرنگارها نیست. شما بیایید ببینید در صنف خبرنگارها، چند خبرنگار پناهنده شدند و در مقابل چند هنرمند و بازیگر به خارج از کشور پناهنده شدند. تعدادشان را ببینید، چقدر فرق می‌کند.


بی خودی سوژه‌ای پیدا کردند؛ خانمی به خارج از کشور رفته، پیراهنش را کنده، این‌ها خوش خوشان‌شان شده، سوژه پیدا کردند. اصلا اینجوری نیست.

 ما آدم خوب و بد همه جا داریم. تمام کسانی که تا به حال با آنها کار کردم آدم‌های شریفی بودند.


البته من نمی‌خواهم بگویم حرف های آقایان سلحشور، مظفری، تارخ و خانم‌ها پطروسیان و صالحی وجود ندارد و دروغ می گویند. ولی این‌ها همه قصه نیست.

 شما از قصه‌ای تعریف می‌کنید، از موجودیتی حرف می‌زنید که این موجودیت درحال حاضر همه فرهنگ ما است.

یعنی همین هنرمندان در سینما و تلویزیون مدافع انقلاب‌مان هستند. از کجا هنرمند بیاوریم؟ برویم واردات کنیم و از چین بیاوریم. برویم از چین بازیگر بیاوریم؟ 


ویدیو : واکنش عجیب یک کارگردان به فساد در سینما