واکنش رضا رویگری به انتشار اخبار و عکس‌های خصوصی بازیگران! : رضا رویگری از ...



اخبار بازیگران , اخبار داغ بازیگران ایرانی , اخبار بازیگران ایرانی

رضا رویگری از پخش شایعات درباره‌ی افراد شناخته‌شده و انتشار عکس‌های خصوصی این افراد در شبکه‌های مجازی، اظهار ناراحتی کرد. گلایه رضا رویگری نسبت به فضای مجازی.

رضا رویگری که به تازگی با انتشار اخبار نادرست در شبکه‌های اجتماعی در مورد سلامتی‌اش مواجه بوده است، در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر سلامتی خود گفت: من نمی‌دانم آیا نمی‌شود این افراد شایعه‌ پراکن را شناسایی و از نظر قانونی با آنها برخورد کرد؟ اینکه هیچ نظارتی بر روی این شبکه‌های مجازی نباشد و افرادی بتوانند شایعه‌ها و اخبار دروغ را تا این اندازه پخش کنند، خوب نیست.

رویگری ادامه داد: الان طوری شده است که هر کس می‌تواند در خانه‌اش بنشیند و در این شبکه‌های مجازی، این اخبار دروغ و شایعه‌ها را منتشر کند و یا عکس‌های خصوصی مردم و افراد معروف را در معرض دید بگذارد.

او اضافه کرد: ریشه‌ی این شایعات از کمبودها می‌آید. وقتی نمی‌توانند مثل من باشند، دست به انتشار شایعات می‌زنند. اگر می‌خواهند من را ناراحت کنند بهتر است بدانند که این شایعه‌ها من را ناراحت نمی‌کند و من اذیت نمی‌شوم ولی متاسفانه مردم و طرفداران من را ناراحت می‌کند.

این بازیگر در پایان خطاب به افرادی که دست به انتشار اخبار نادرست درباره چهره‌ها می‌زنند، گفت: به این افراد می‌گویم که من حالا قصد رفتن به آن طرف را ندارم، بیخودی خودتان را خسته نکنید. این حرف‌ها نه من را اذیت می‌کند و نه کسی آنها را باور می‌کند. در آخر امیدوارم آدم‌ها در کارهایشان موفق باشند و رشک و حسد نبرند که بعد بخواهند این اخبار را پخش کنند.

اخبار فرهنگی - سیمرغ


ویدیو : واکنش رضا رویگری به انتشار اخبار و عکس‌های خصوصی بازیگران!