واکنش رحمان احمدی به روبرو شدن با مسی : دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره همگروهی ...


دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره همگروهی با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در جام‌جهانی گفت: تنها راه مقابله با تیم‌های بزرگ در جام‌جهانی داشتن بازی‌های تدارکاتی با بهترین تیم‌های دنیاست و معتقدم می‌توانیم به صعود از گروه امیدوار باشیم. ایسنا: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در جام‌جهانی 2014، اظهار کرد: گروه خوبی داریم فکر می‌کنم بحث سختی یا راحتی حریفان مطرح نیست. تمام تیم‌ها قدرتمند هستند. از نظر من اگر بتوانیم تا جام‌جهانی با تیم‌های بزرگ بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم ترس و دلهره‌ای که میان مردم و بازیکنان ایجاد شده، خواهد ریخت.

وی افزود: بهترین راه برای آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم ملی بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند دنیاست. اگر تمرین‌های خوبی داشته باشیم و مقابل این تیم‌ها بایستیم می‌توانیم در جام جهانی هم به عملکرد تیم ملی امیدوار باشیم. صعود کردن یا نکردن تیم از این گروه، کاملا به آمادگی ذهنی، تجربی و فیزیکی بازیکنان برمی‌گردد.

احمدی با بیان اینکه ایران می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: از نظر من می‌توانیم به صعود هم فکر کنیم. همیشه باید امیدوار بود و مطمئن هستم ایران در صورت داشتن تجربه و آمادگی کافی می‌تواند نتایج خوبی مقابل این سه تیم قدرتمند بگیرد.

دروازه‌بان تیم ملی در واکنش به روبه‌رو شدن با ستاره‌ای چون لیونل مسی گفت: همان طور که گفتم فقط باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم تا شیوه قرار گرفتن مقابل آنها را یاد بگیریم. این بازی‌ها به لحاظ روحی روانی به ما کمک شایانی می‌کند و شاید بتوانیم مقابل بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم خوب بازی کنیم.


ویدیو : واکنش رحمان احمدی به روبرو شدن با مسی