واکنش رامبد جوان به تسلیت نگفتن محرم : رامبدجوان به حاشیه‌هایی که بعد از اتمام ...


رامبدجوان به حاشیه‌هایی که بعد از اتمام پخش برنامه‌ی «خندوانه» برای او و تیم خندوانه پیش آمده بود واکنش نشان داد. خبرآنلاین: رامبد جوان به حاشیه‌هایی که بعد از اتمام پخش برنامه‌ی «خندوانه» برای او و تیم خندوانه پیش آمده بود واکنش نشان داد.

رامبد جوان بعد از اتمام فصل دوم خندوانه درباره‌ی مسایل مختلفی دچار حاشیه شد. مسایلی مانند اینکه چرا رامبد شروع ماه محرم را در صفحه‌اش تسلیت نگفته تا حاشیه‌های مالی پیرامون کمپین جمع‌آوری امضا برای فاجعه‌ی منا.

جوان شب گذشته با انتشار پستی به همه‌ی این مسائل پاسخ داد.

او در ابتدای این متن ماه محرم و عزاداری‌ها را تسلیت گفت و خطاب به کسانی که درباره‌ی تسلیت نگفتن او اعتراض داشتند، این‌طور نوشت:

« رفقا سلام.

بابت فرا رسیدن ایام سوگوارى به همتون تسلیت مى گم.

الان اونایى كه هى ایراد مى گیرن چرا تسلیت نمى گم آروم و راضى شدن؟؟ الان منو ادب كردن؟

قبلا عرض كردم با شروع ماه محرم آرامشمون بیشتر بشه و بیشتر به مردونگى و به حق بودن و به حق موندن فكر كنیم و خیلى چیزا یاد بگیریم. این لحن و ادبیات منه براى ورود به ایامى كه براى هممون پراز معنى و عمق و تزكیه است.»

رامبد جوان در بخش دیگری از این نوشته از مسائل حاشیه‌ای کمپین جمع‌آوری امضا و تبلیغی که او در صفحه‌اش برای این کمپین انجام داده بود، گله کرد:

« واقعاً رفقا بعضى وقتا از تماشا كردن مطالبى كه یه تعدادى مى ذارن حالم خیلی بد مى شه مثل كمپین یك میلیون امضا درباره ى فاجعه منا كه به سازمان ملل تحویل داده بشه.كه گفتن من چقدر پول گرفتم كه توى صفحم دارم تشویق مى كنم به جمع كردن امضا!؟ آخه پولِ چى بگیرم؟ از كى بگیرم؟ واسه چى بگیرم؟ یا نکاتی به همین بی‌اساسی درباره‌ی خندوانه»

جوان این متن را با توصیه‌ای اخلاقی درباره‌ی ماه محرم به پایان رسانده است :

«بیایم در این شبها به جاى معلم اخلاق شدن و دست آدمهاى شارلاتانى مثل من رو برملا كردن، به عمق وجود خودمون بریم و سعى كنیم كمى از تلخیها و تیرگیهاى روحمون رو با یاد سالار شهیدان كم كنیم.

در ضمن مخلص تك تك شمایى كه ماه و مهربونین هستم و به اونایى هم كه دلخوریم رو ابراز كردم مى گم كه برادرتونم و حق برادرى رو هم به جا مى آرم تا ابد.»


ویدیو : واکنش رامبد جوان به تسلیت نگفتن محرم